اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۳۷
بازیکن تیم نفت تهران گفت: صحبت‌هایی که از قول من در یک رسانه منتشر شده بود، با صحبت‌های واقعی من تفاوت داشت و به همین دلیل سوءتفاهم‌ها برطرف شد.
۱۹:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگویی، در خصوص حضورش در کمیته انضباطی باشگاه نفت و همچنین صحبت‌هایی که مبنی بر کنار رفتن این بازیکن از تیم نفت تهران شنیده می‌شود، گفت: بعد از اینکه چند وقتی باشگاه نفت دچار مشکلاتی بود و برخی مسائل به وجود آمد، یک مصاحبه‌ای از قول من در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد که برای خودم هم جالب بود؛ چراکه برخی از این نقل‌قول‌ها صحبت‌های من نبود. به همین دلیل در جلسه‌ای که انجام شد این مسئله را توضیح دادم و حتی به آقای شهریاری سرپرست باشگاه هم همه چیز را گفتم و این سوءتفاهم‌ها هم رفع شد.

وی در باره شرایط تیم نفت هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی داریم و برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم. ما چند هفته‌ای به دلیل مشکلات داوری نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، اما الان همه چیز آماده است تا بتوانیم روند خوبی را که داریم، ادامه دهیم.

بازیکن نفت تهران افزود: ما رشد خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشتیم و می‌توانیم این روند را ادامه دهیم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم تا روند روبه‌رشدمان را ادامه‌دار کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری