اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۵۷۶
پرسپولیس عصر امروز در دومین بازی آسیایی‌اش به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.
۰۴:۰۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس عصر امروز در دومین بازی آسیایی‌اش به مصاف الوحده امارات خواهد رفت. تیم اول ایران مقابل تیم پنجم امارات بازی خواهد کرد و با توجه به شرایط فنی پرسپولیس همه از تیم برانکو سه امتیاز می‌خواهند حتی اگر بازی در خانه حریف برگزار شود. پرسپولیس بعد از بازی با الهلال دومین بازی‌اش را هم بیرون از خانه برگزار خواهد کرد اما بدون توجه به میزبانی و مسائل مرتبط با آنها دنبال برد می‌گردد. از طرفی الوحده هفته قبل در قطر به الریان باخته و از این بازی خانگی دنبال امتیاز می‌گردد اما پرسپولیس هم به کمتر از سه امتیاز راضی نخواهد شد. روی کاغذ الوحده ضعیف‌ترین تیم گروه است اما حتی این تیم هم خارجی‌های خوبی دارد و از این حیث از پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت پس شاید بهتر باشد سرخ‌ها مثل بازی با الهلال حواس جمع و کاملا هوشیار باشند.

جدال برانکو با تیم سابقش می‌تواند جالب باشد. برانکو از الوحده خاطره خوشی ندارد و در فصل دوم حضورش در این باشگاه از کار برکنار شده و با اینکه گفته دنبال انتقام و انتقامجویی نیست اما فقط با برد در ابوظبی آرام خواهد گرفت.
از طرفی جدال او با خاویر آگیره هم می‌تواند جالب باشد. دو مربی نامدار که با چند قهرمانی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت و فقط دنبال شکست دیگری هستند. آگیره در آسیا تیم ملی ژاپن را هدایت کرده و فصل قبل با الوحده قهرمان جام حذفی شده اما برانکو در این قاره به مراتب مربی پرافتخار تری است.
پرسپولیس برای‌ این بازی محروم و مصدوم نداشت اما دعوای روز یکشنبه علیپور و رضاییان همه چیز را به هم ریخت تا باز هم برانکو مجبور به تغییر در ترکیبش شود. دفعه قبل و پیش از بازی با الهلال مصدومیت ماهینی شرایط را تغییر داد و حالا بی انضباطی دو بازیکن باعث می‌شود که پرسپولیس مثل بازی با الهلال و بیشتر بازی‌های این فصلش تیم کاملی نداشته باشد.
از طرفی حواشی این مساله را کنار داستان عذاب آور احتمال دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی و دعوای کی‌روش و برانکو قرار دهید تا بدانید آنقدرها هم که در عکس ‌ها و فیلم‌های ارسالی از دبی به نظر می‌ر‌سد جو درونی تیم پرسپولیس آرام نیست و شاید همین حاشیه‌ها در کیفیت فنی تیم برانکو تاثیر منفی بگذارد.

برانکو: بدون آن دو بازیکن
آماده بازی هستیم
برانکو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ «خوشحالم که یک بار دیگر به اینجا آمدم چون من در ابوظبی و باشگاه الوحده خاطرات خوبی دارم.»
وی ادامه داد: «ما در بازی فردا(امروز) به دنبال برد هستیم و برای 3 امتیاز بازی می‌کنیم. البته همانطور که قبلاً هم گفته بودم گروه ما، گروه مرگ است اما برای این بازی تمرینات خوبی انجام داده‌ایم.»
سرمربی پرسپولیس درباره حریف امروز تیمش هم گفت: «تیم الوحده را می‌شناسم و می‌دانم که آنها بازیکنان قدرتمندی دارند. همه ما می‌دانیم که یک بازی سخت در انتظار ماست، چون الوحده قدرتمند است. ما برای بازی آماده هستیم، هرچند که دو بازیکن را به ایران فرستادیم، زیرا یکسری مشکلات به وجود آمده بود، بازگشت این دو بازیکن به دلیل مسائل انضباطی بود.»
برانکو افزود: «در تیم الوحده اسماعیل مطر و الحمادی قبل از این شاگرد من بودند و من با آنها کار کردم.»
وی در مورد نبودن دو بازیکن تیمش که از اردو کنار رفتند، افزود: «این اتفاقی است که رخ داده و من تصمیم گرفتم که آنها کنار ما نباشند. ما با این شرایط برای بازی آماده هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.»

ماهینی: هر 4 تیم مدعی صعود هستند
حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس دیروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الوحده حاضر شد و گفت: «ما بازی دوم خودمان را شروع می‌کنیم و می‌دانیم بازی سختی مقابل الوحده داریم. ما می‌توانستیم مقابل الهلال به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. ما گروه سختی داریم اما در این گروه اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.»
وی ادامه داد: «در این گروه هر 4 تیم مدعی هستند و می‌توانند صعود کنند. ما اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.»
ماهینی گفت: «ما اهداف بزرگی داریم و دوست داریم اولین قدم را برای گرفتن 3 امتیاز و صعود به مرحله بعد برداریم. می‌دانیم بازی سختی در انتظار ماست و تمرینات سختی هم انجام دادیم، از نظر روحی آماده هستیم و آماده گرفتن 3 امتیاز هستیم.»

آگیره: بازی با پرسپولیس از الریان سخت‌تر است
خاویر آگیره سرمربی نامدار ومکزیکی الوحده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «بازی سختی را مقابل الریان پشت سر گذاشتیم و حالا بازی سخت تری با تیم پرسپولیس داریم.
این بازی از مصاف مان با الریان سخت‌تر است. پرسپولیس در ایران صدرنشین است و می‌دانم که یک مربی خوب هم دارد. بازی با پرسپولیس برای ما اهمیت بالایی دارد و می‌دانیم که یک بازی سخت با تیمی قدرتمند در کشورهای حاشیه خلیج فارس داریم. ما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم و باید آن را به هواداران هدیه کنیم زیرا فوتبال برای هواداران است. پس تنها برای برد به مصاف پرسپولیس می‌رویم.»
وی در واکنش به سوالی درباره مشکلات تیمش در بازی با الریان، گفت: «بازی‌ها باهم متفاوت است. تیم ما مصدومیت‌های زیاد و طولانی مدتی را تجربه کرده است و با گذشت زمان توانستیم بهتر شویم. در دیدار با الریان انتخاب‌های زیادی نداشتیم و برخی بازیکنان ما اشتباهات بزرگی را مرتکب شدند اما برای بازی با پرسپولیس برنامه‌های زیادی داریم و می‌خواهیم پیروز شویم.»

تاگلیابو: می‌خواهیم نتیجه بازی قبل را جبران کنیم
از بین بازیکنان الوحده مهاجم آرژانتینی‌شان در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و خبری از اسماعیل مطر نشد. سباستین تاگلیابو که امسال آمار فوق‌العاده‌ای در گلزنی داشته درباره بازی امروز گفت: «برای بازی پرسپولیس آماده‌ایم و می‌خواهیم باخت را پشت سر بگذاریم. در بازی قبل اشتباهات زیادی انجام دادیم که نتیجه بازی را
تغییر داد.»
وی افزود: «می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را مقابل پرسپولیس داشته باشیم. ما یک تیم بزرگ در امارات هستیم و باید نتیجه بازی قبل را جبران کنیم.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری