اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۴۹۶

تیم اسبق مهدوی‌کیا و یک باخت تاریخی سنگین دیگر!

تیم فوتبال هامبورگ با قبول باخت مقابل بایرن مونیخ، یکبار دیگر متحمل سخت‌ترین شکست تاریخ حیات خود در بوندس‌لیگا شد.
۲۰:۱۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم هامبورگ که جزو قدیمی‌ترین تیم‌های باشگاهی فوتبال آلمان محسوب می‌شود، برای ژرمن‌ها و ایرانیان، تیمی خاطره‌انگیز است.

برای فوتبال دوستان آلمانی، این تیم جزو قدرت‌های قدیمی محسوب می‌شود که با ظهور قدرت‌های همچون بورسیادورتموند، شالکه یا ولفسبورگ در کنار بایرن مونیخ به تیمی درجه 2 در بوندس‌لیگا در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

تیمی که در اواخر دهه هفتاد و اوایل هشتاد، بزرگانی همچون فرانتس بکن‌باوئر، فلیکس ماگات، هورست هروبش، کوین کیگان و ... را در اختیار داشت و تا قهرمانی اروپا هم پیش رفت، در سالیان اخیر همواره با مشکل سقوط به دسته پایین‌تر ،دست به گریبان بوده است.

هامبورگی که سال‌ها قبل بازیکنان ایرانی همچون مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و رسول خطیبی را در خدمت داشت و قدرتمندان لیگ کشورش را کاملا به دردسر می‌انداخت، اکنون حال و روز خوشی ندارد و مقابل حریفان، به راحتی تسلیم می‌شود.

این تیم شنبه شب در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا متحمل باخت 8 بر صفر از بایرن مونیخ شد. شکستی که هفته‌نامه معتبر ورزشی کیکر از آن به عنوان سنگین‌ترین باخت تیم در طول دوران حضورش در این لیگ یادکرده است.

البته این نشریه در شماره دوشنبه خود که امروز منتشرشد، عنوان کرده بندرنشینان شمال آلمان، در تاریخ 14 فوریه سال 2015 و در زمین خود با همین نتیجه مغلوب بایرن شدند.

به این ترتیب برای دومین مرتبه سنگین‌ترین باخت حیات خود را تجربه و تحمل کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین