اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۴۸۰
ستاره هلندی بایرن ممکن است سال آینده بازنشسته شده و مربیگری کند شاید هم حضور در فوتبال حرفه‌ای چین را به عنوان ایستگاه آخر ورزشی خود برگزیند.
۱۹:۱۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| آرین روبن به تدریج به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود. بازیکن ۳۳ ساله هلندی و محبوب مونیخی‌ها چندی قبل قراردادش را تا تابستان ۲۰۱۸ تمدید کرد و گام دیگری در زندگی ورزشی‌ خود برداشت.

وی در مصاحبه‌ای مفصل با هفته‌نامه کیکر در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده و نظرداده است.

*بازنگری در زمستان آینده

روبن در ابتدای این گفت‌وگو که امروز انتشار یافت، در مورد شرایط قرارداد جدیدش عنوان کرد:دیگر آن بازیکن کاملا جوان نیستم. اگر ۲۹ یا ۳۰ ساله بودم، امضای قرارداد یک ساله، علامت خوبی نداشت.به این ترتیب باید زمستان دیگر وضعیتم را بررسی کنم. دومرتبه ببینم چه شرایطی دارم.شاید آن موقع به چنین احساسی برسم که همه چیز بس است و باید کفش‌ها را آویخت.

*حضور در فوتبال چین

در این مصاحبه‌ وی در مورد دوران پایانی فوتبال و این که چه احتمالاتی برایش ممکن است بوجود بیاید، نیز حرف زده است. او حتی احتمال حضورش در فوتبال حرفه‌ای چین به عنوان ایستگاه پایانی را نیز داده است.

روبن عنوان کرد:در چین پول بسیار زیادی در گردش است.با پیشنهاداتی که می‌دهند، بازیکنان را مجاب می‌کنند که حداقل در مورد پیشنهاد و شرایط ارائه شده، فکر کنند.

*نقش پول در زندگی ستاره هلندی

ستاره با سابقه و کاپیتان تیم ملی هلند در ادامه این گفت‌وگو، وقتی بحث پول به میان می‌آید، عنوان می‌کند در زندگی‌اش به عوامل مهمی غیر از پول اهمیت داده و اولویت‌های زندگی‌اش، چیزهای دیگری بوده است.

او گفت:هیچوقت پول در زندگی من، عاملی سرنوشت‌ساز نبود.شاید چون نبوده، چنین دوران خوبی داشته‌ام.من همیشه منطبق با عوامل ورزشی و فنی تصمیم‌گیری کردم.به همین شکل هم تا روز آخر کارم ادامه می‌دهم.می‌گویم که پول برای من اولویت نیست و نقشی ندارد. از این رو شانس حضورم در جایی مثل چین،اندک است.

*مربیگری شاید!

یکی از سئوالاتی که گزارشگر نشریه آلمانی از ستاره تکنیکی و با تجربه پرسیده، در مورد دوران بعد از بازی است. این نکته آیا تمایلی برای فعالیت در عرصه مربیگری دارد یا خیر.

در این مورد وی پاسخ داد:روزی در این مورد فکر می‌کنم. بله، این امکان هست مربی شوم. شاید هم نشوم. هنوز در این مورد چیزی نمی‌دانم.

*بایرن آینده

در بخش پایانی این مصاحبه، روبن با توجه به کنار رفتن تدریجی نسل فیلیپ لام، باستیان شواین اشتایگر و خودش از مونیخی‌ها، آیا خطری در آینده متوجه باواریایی‌ها خواهد بود، نیز چنین نظرداده است:با کنار رفتن نسل قدیم، چالش بزرگی برای بایرن ایجاد می‌شود.اما بازهم همه چیز حول این موضوع خواهد بود که قدرت بایرن حفظ شود. این که چه تعداد بازیکن خارجی بیایند و در نهایت قدرت تیم حفظ شود.به نظرم آن هسته اصلی و قدیمی تیم باید باشد و همه به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری