اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۹۲

تنها مشکل استقلال روی توپ های هوایی است

مدافع دهه 70 استقلال گفت: «استقلال در بازی‌های اخیر نشان داده که روی توپ‌های هوایی ضعف دارد.»
۱۱:۵۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوری در خصوص عملکرد استقلال در دیدار گذشته مقابل الاهلی اظهار داشت: «استقلال با دست زدن به جوانگرایی میانگین دوندگی در زمین را بالا برده و واقعا عملکرد تیم نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده است.»

 

وی افزود: «تنها مشکل تیم استقلال روی توپ‌‌های هوایی است که در بازی با پرسپولیس و همین بازی گذشته مقابل الاهلی کاملا نمایان بود. 2 مدافع وسط استقلال هم با وجود قامت بلندی که دارند نتوانستند با دروزاه‌بان هماهنگ باشند و همین موضوع در بازی گذشته باعث شد تا تیم در دقیقه 90 گل بخورد.»

 

وی با اشاره به عملکرد بازیکنانی مثل برازی، اسماعیلی، نورافکن و ... گفت: «محرومیت استقلال باعث شد تا منصوریان اجبارا به این جوان ها میدان بدهد که انصافا خوب هم کار کرده‌اند اما نکته مهمی که باید لحاظ شود این است که باشگاه باید هر چه سریعتر قرارداد این بازیکنان جوان را تمدید کند.»

 

نوری تاکید کرد: «استقلال تا سال‌ها می‌تواند به این جوان‌ها تکیه کند و اگر قرار است آنها برای سربازی هم راهی تیمی دیگر شوند باید با آنها قرارداد بلند مدت امضا کرد.»

 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند در لیگ مدعی باشد گفت: «اگر تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ آنگونه امتیاز‌ها را از دست نمی‌داد مطمئنا الان استقلال صدرنشین بود ولی حالا کمی کار سخت است. البته هر چیزی ممکن است و نباید تا آخرین لحظه دست از تلاش برداشت.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین