اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۳۷۵
امید صابر هافبک تیم جوانان پرسپولیس متولد اسفند سال 77 و اهل ساوجبلاغ است که البته الان در نظرآباد کرج زندگی می‌کند و برای اینکه بتواند در پرسپولیس بازی کند، برای هر تمرین و بازی باید دو و نیم تا سه ساعت در راه باشد.
۰۴:۴۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| امید صابر هافبک تیم جوانان پرسپولیس متولد اسفند سال 77 و اهل ساوجبلاغ است که البته الان در نظرآباد کرج زندگی می‌کند و برای اینکه بتواند در پرسپولیس بازی کند، برای هر تمرین و بازی باید دو و نیم تا سه ساعت در راه باشد.
صابر که می‌گوید به اجبار به پست هافبک دفاعی رفته مثل بیشتر هم تیمی‌هایش امیدوار است روزی به تیم اصلی برسد: «یک سال دیگر هم قرارداد دارم و طبیعی است که دوست دارم روزی به تیم اصلی پرسپولیس برسم. امیدوارم امسال که قرار است نیمکت 9 نفره بشود، برای بچه‌های امید و جوانان شانس بیشتری به وجود آید.»
هافبک جوانان پرسپولیس می‌گوید: «در پرسپولیس بازی‌های کامیابی‌نیا و سروش رفیعی را خیلی دوست دارم. یکی از آرزوهایم این است که روزی مثل آنها و در کنار آنها در پرسپولیس بازی کنم و در نهایت مانند نفراتی چون مهدوی‌کیا، دایی و کریمی بتوانم در حدی باشم که در بوندس لیگا بازی کنم.»
صابر در پایان از تیم امسال جوانان می‌گوید: «ما امسال تیم خوبی داشتیم. آنها که دیدند متوجه فوتبال بازی کردن تیم ما ‌شدند. شاید اگر غرور  ما بچه‌ها بعد از بازی‌های خوب برابر تیم‌های قدرتمند بازی‌ها نبود، خیلی بهتر هم امتیاز می‌گرفتیم ولی باید از باشگاه و آقای قنبرپور به خاطر امکانات خوبی که فراهم شد، تشکر کنم.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری