اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۲۲۷

التعاون می تواند توسط استقلالی ها رسما پدیده این دوره از مسابقات شود

مدافع سابق استقلال گفت: «بازی این تیم با التعاون حساسیت بالایی دارد و یک پیروزی در این بازی استقلال را به صف مدعیان می آورد.»
۱۲:۳۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پیروز قربانی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: «من در کنار تیم نیستم اما آنچه از دور احساس می کنم این است که منصوریان توانسته روحیه را به تیمش بازگرداند و جو شکست را از بین ببرد. برای تیمی که در چنین تورنمنتی شکست خورده مهمترین نکته از بین بردن حال و هوای شکست نزد بازیکنان است و بازیابی روحیه آنها.»

 

کاپیتان سابق آبی ها ادامه داد: «اولین دیدار استقلال در این تورنمنت سخت ترین دیدار این تیم هم بود. الاهلی بعد از استقلال قوی ترین تیم این گروه است و قطعا اگر این بازی در تهران برگزار می شد و استقلال خستگی سفرش بر خستگی بازی های فشرده اش اضافه نمی شد، این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت.»

 

وی افزود: «تیم التعاون می تواند پدیده این دوره از مسابقات هم باشد. اگر استقلالی ها این تیم را دست کم بگیرند و به این تیم هم امتیاز بدهند، رسما التعاون را پدیده این دوره از مسابقات می کنند اما اگر استقلال خودش باشد، به راحتی از این بازی پیروز خارج می شود و رسما به صف مدعیان صعود اضافه می شود.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین