اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۰۱۸
برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس عصر سه‌شنبه هفته آینده در دومین مسابقه آسیایی خود به مصاف الوحده امارات خواهند رفت که این دیدار برای برانکو مسابقه ویژه‌ای خواهد بود.
۰۴:۳۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس عصر سه‌شنبه هفته آینده در دومین مسابقه آسیایی خود به مصاف الوحده امارات خواهند رفت که این دیدار برای برانکو مسابقه ویژه‌ای خواهد بود. برانکو بعد از ترک الاتفاق عربستان در جولای سال 2012 به الوحده امارات پیوست که در 34 بازی با این تیم 18 برد، 3 مساوی و13 باخت به دست آورد.  برانکو بعد از حضور در جام جهانی 2006 همراه با تیم ملی ایران، قهرمانی لیگ و جام حذفی کرواسی با دیناموزاگرب، قهرمانی در لیگ چین با شاندونگ و البته حضور در فینال جام حذفی عربستان با الاتفاق به عنوان یک مربی موفق به الوحده پیوست اما در این تیم موفق نبود.  برانکو در فصل دوم حضورش در این تیم فقط 8 بار در لیگ الوحده را هدایت کرد و بعد از باخت 4 بر 3 مقابل عجمان در آوریل سال 2013 و زمانی که الوحده در رتبه هفتم جدول لیگ امارات حضور داشت از کار برکنار شد تا دوباره به دینامو زاگرب برگردد و مقطعی کوتاه در این تیم مربیگری کند.  حالا برانکو قرار است مقابل تیم سابقش قرار بگیرد اما او چندی پیش در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد دنبال انتقام از الوحده نیست. به گفته برانکو مدیران این باشگاه غیر از یک نفر همه تغییر کرده‌اند و مدیران 5 سال پیش الوحده که ایوانکوویچ را کنار گذاشتند در راس کار نیستند.
جالب اینکه پروفسور دیروز هم در مصاحبه تازه‌اش روی این مساله تاکید کرد. وقتی از او پرسیدند شما با خاطره خوبی از الوحده امارات جدا نشدید و آیا می‌توان بازی روز سه‌شنبه را به نوعی دیدار انتقامی شما از باشگاه الوحده عنوان کرد گفت: «این مساله را قبول ندارم چرا که من با شکل خوبی از الوحده جدا شدم. با این همه در فوتبال چیزی به نام انتقام‌گیری نداریم بلکه همواره تلاش می‌کنیم تا به منطقی‌ترین شکل بتوانیم مناسب‌ترین نتیجه را بگیریم. در ورزش و بخصوص فوتبال موضوعی به نام انتقام‌گیری وجود ندارد چون این مساله با روح ورزش در تضاد است.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری