اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۶۹۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: به داد بازیکنانی که در نیم فصل به تیم اضافه شدند برسند چرا که در این شرایط 6 ماه از زندگی آنها هدر می‌رود.
۱۳:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، در مورد شرایط تراکتورسازی و دیدار معوقه این تیم مقابل سیاه‌جامگان، گفت: ساعت 12 یک جلسه تمرین می‌کنیم و سپس بعد از صرف ناهار با پرواز 17 و 30 به مشهد سفر می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های بالا،‌پائین و وسط جدول در نیم فصل دوم خطرناک هستند و هر مسابقه حکم فینال را دارد. در این مسابقات شاید بازیکنان تیم از لحاظ انگیزه پائین‌تر باشند. طی دو روز گذشته روی انگیزه بازیکنان کار کردمی. سیاه‌جامگان تیم بسیار خوبی است و از کادرفنی قوی با حضور خداد عزیزی و مهدی هاشمی‌نسب بهره می‌برد. امیدوارم شرایط زمین برای برگزاری بازی مشکلی نداشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه مصطفی آجورلو گفته تحت هر شرایطی فقط با قلعه‌نویی کار می‌کند، اظهار داشت: پشت در هیچ مدیری نشستم و به کسی زنگ نزدم اگر حرفی زدم خدا و اهل بیت را در نظر گرفتم شاید اشتباه هم کرده باشم اما نیتم هیچ وقت بد نبوده است. قبل از کار کردن با آجورلو ذهنیت خوبی نسبت به همکاری نداشتم البته خدایی نکرده ذهنیتم منفی نبوده است اما تبلیغات منفی علیه این بنده خدا شده بود و ذهنیتم با الان فرق می‌کرد. شاید گاهی به خاطر کار رفقا با مدیران تماس گرفته باشم اما برای خودم با احدی تماس نگرفتم. آجورلو یک مدیر بسیار با اخلاق است. او انسان بزرگی است. او مدیری ورزشی است. امیر کبیر می‌گوید اگر برنامه یک ساله دارید گندم بکارید. اگر برنامه 10 ساله دارید درخت بکارید و اگر برنامه 100 ساله دارید انسان پرورش دهید. آجورلو یکی از این انسان‌ها و مدیرانی است که هدف خدمت دارد او یک روز در شهرداری یک روز در باشگاه تراکتورسازی و یا پاس است. او مشکلات را یک تنه به دوش کشیده است. 

وی افزود: هر سال به تراکتروسازی10-11 میلیارد کمک می‌شد از زمانیکه آجورلو آمد پنجره اول را بستند و دغدغه مالی به وجود آمد او یک تنه بار همه را به دوش کشید. سپس به خاطر 7 پرونده سال‌های گذشته پنجره نقل و انتقلات را بستند. خدمت سعید عباسی ارادت دارم و دوران خوبی را با هم داشتیم اما جالب است افرادی که خیلی قبل تر از عباسی این مشکل را درست کردند برای خودشان تبلیغ می‌کنند. مگر می‌شود پرونده 6 سال قبل پیگیری نشده باشد. اگر مدیران ما روزی 100 هزار تومان کنار می‌گذاشتند سالی 400 میلیون تومان می‌شد و این مشکلات به وجود نمی‌آمد. می‌خواهم بگویم کمک‌ها قطع شد و پرونده‌های زیادی هم به سوی باشگاه آمد. زمانیکه تیم‌مان خوب بود ورزشگاه نداشتیم. روزی که ورزشگاه داشتیم هواداران محروم بودند و روزی که هوادار و ورزشگاه داشتیم پنجره نقل و انتقالات را بستند. یاد دوران تیم ملی افتادم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه بازیکنانی که در نیم فصل آمدند در میان این مشکلات سوختند، اظهار داشت: این بندگان خدا چه گناهی دارند. مهدی تاج باید تکلیف این 3-4 نفر را مشخص کند. هر چقدر دارایی داشته باشید نمی‌توانید به سال قبل بازگردید. این بازیکنان 6 ماه از زندگی خود را از دست می‌دهند. تکلیف این بندگان خدا چیست. باید فکر اساسی شود به خاطر تراکتورسازی نه دلم به حال این بچه‌ها می‌سوزد.

وی در مورد اینکه آیا تلاشی برای بسته شدن پرونده‌های علیه تراکتورسازی می‌شود، عنوان کرد: طی چند روز گذشته از لحاظ روحی روانی دچار مشکل شدم. بحث کسر 6 امتیاز بود که آجورلو یک میلیارد و پانصد میلیون پول گرفت و توانستیم پول شکایات را واریز کنیم و کسر امتیاز منتفی شود. پرونده‌های دیگر هم هست. از نجفی شهردار نمونه کشور که انسان وارسته‌ای است تشکر می‌کنم. مسئولان استان باید کمک کنند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه قرار است سرباز‌ها خدمت خود را در باشگاه‌های خودشان سپری کنند، گفت:‌با این مسئله موافقم. باشگاه‌هایی مثل ذوب آهن، سایپا، فولاد و ... در بحث پایه فعالیت‌ می‌کنند این باشگاه‌ها بهتر از محصول خودشان برداشت کنند این نوبرانه را خودشان استفاده کنند. از نماینده‌های مجلس اگر بتوانند این قانون را تصویب کنند تشکر خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی در لیگ برتر و فاصله که با پرسپولیس دارد، گفت: انسان با امید زنده است. باید تلاش کنیم و تکلیفمان را انجام دهیم. مقابل پرسپولیس دست و پای ما را بستند و به استخر انداختند. تراکتورسازی تیم بسیار بزرگی است. از پرشورها گله دارم. در موضوع نظرسنجی محمد ابراهیمی تنها 8 درصد به او رای دادند. در مسابقات ما 6 هزار نفر حاضر می‌شوند اما خلاصه بازی ما را 100 هزار نفر می‌بینند از آذری‌ها توقع دارم به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری