اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۵۴۵
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «بازیکنان پرسپولیس باید به این نکته توجه داشته باشند که دیدار با تیم‌های عربی می‌تواند حاشیه‌هایی را به همراه داشته باشد اما نباید فکرشان را درگیر این مسائل بکنند.»
۱۳:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه سلطان قابوس عمان از الهلال میزبانی کند. هر دو تیم شرایط خوبی در لیگ‌های داخلی خودشان دارند.

 

حمید درخشان در مورد شرایط پرسپولیس برای این بازی اظهار داشت: «پرسپولیس در مسابقات لیگ خیلی خوب کار کرد اما شرایط لیگ قهرمانان آسیا با مسابقات داخلی تفاوت دارد. لیگ قهرمانان آسیا فلسفه خاص خودش را دارد و باید با یک تفکر جدید وارد این مسابقات شد.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس سخت‌ترین بازی‌اش در این گروه را مقابل الهلال برگزار می‌کند و به طور حتم برانکو و همکارانش از توانایی الهلال اطلاع کافی دارند و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف این تیم بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.»

 

درخشان در رابطه با نیمکت ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «ما از اول فصل گفتیم که پرسپولیس نیمکت قوی ندارد و این مساله ممکن است برای این تیم مشکل درست کند. مدیران باشگاه باید بازیکنان قوی‌تری را جذب می‌کردند تا الان این تیم با یک نیمکت قوی وارد مسابقات می‌شد. در حال حاضر هم کار از کار گذشته و باید با همین بضاعت جلو رفت.»

 

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «ما نباید خودمان را گول بزنیم. برای قهرمانی در آسیا و حتی صعود به مراحل پایانی این مسابقات باید با یک تیم قوی وارد مسابقات شد. داشتن تیم قوی هم نیازمند حضور بازیکنان خوب خارجی در ترکیب یک تیم است. در این مسابقات همه تیم‌ها با قدرت کارشان را آغاز می‌کنند تا بتوانند در معتبرترین مسابقات فوتبال باشگاهی در آسیا عنوان کسب کنند.»

 

وی در مورد جو حاکم بر ورزشگاه سلطان قابوس عمان و تاثیر آن روی بازی پرسپولیس افزود: «بازیکنان پرسپولیس باید به این نکته توجه داشته باشند که دیدار با تیم‌های عربی می‌تواند حاشیه‌هایی را به همراه داشته باشد و نباید فکرشان را درگیر این مسائل بکنند. باید تمرکز را روی بازی خودشان بگذارند تا بتوانند از سد الهلال بگذرند.»

 

درخشان در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی پرسپولیس و الهلال گفت: «الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال آسیا است که بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. این تیم برای نتیجه‌گیری در این بازی تا دندان مسلح وارد زمین می‌شود و پرسپولیسی‌ها باید یک بازی منطقی و باکیفیت را به نمایش بگذارند تا با دست پر از عمان برگردند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: درخشان درخشان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری