اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۶۹
مربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما یک بازی بسیار سخت را با تیم خوب الاهلی داریم و شناخت کافی از این تیم داریم.
۱۶:۲۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد خرمگاه مربی تیم استقلال که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی شرکت کرده است در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: ما یک بازی بسیار سخت را با تیم خوب الاهلی داریم و شناخت کافی از این تیم داریم.

وی افزود: می‌دانیم از مسابقه فردا چه می‌خواهیم و تلاش ما این است که با امتیاز از بازی بیرون بیاییم تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

خرمگاه افزود: ما سال گذشته با نفت با این تیم بازی کردیم و شناخت کافی نسبت به این تیم پیدا کردیم و مطمئن باشید نوع حرکات ما با استقلال متفاوت خواهد بود. ما می‌دانیم که شرایطی داریم که ان‌شاءالله با امتیاز از امارات خارج شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که شما پنج برد پیاپی در لیگ داشتید و آیا این موضوع به شما کمک می‌کند یا خیر، گفت: خوشبختانه شرایط ما نسبت به اول فصل تغییر کرده و به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم. امیدوارم این روند را که موفقیت بوده ادامه بدهیم و با امتیاز از اینجا خارج شویم.

مربی استقلال در خصوص شناختش از الاهلی گفت: این تیم بسیار قابل احترام است و از مربی باهوشی برخوردار است. آنها سال گذشته قهرمان شدند و ما با احترام خاصی به آنها نگاه می‌کنیم. اگر بخواهم از تیم‌های قدرت‌های این گروه نام ببرم از الاهلی و استقلال نام می‌برم البته نباید از اسم لوکوموتیو هم گذشت ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود.

محمد خرمگاه در پایان نشست خبری در گفت‌وگو با شبکه بین اسپورت در خصوص مسابقه فردا گفت: ما سه روز قبل بازی سنگینی داشتیم و توانستیم در آنجا نتایج خوبی بگیریم. تیم ما از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم که بازی قابل قبولی را در مسابقه فردا به نمایش بگذاریم البته از نفرات آنها شناخت کافی داریم و می‌دانیم که بازیکنان قدرتمندی را در اختیار داریم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری