اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۴۰
سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل ناپولی گفت: نتیجه به دست آمده منطقی است اما کافی نیست.
۱۱:۰۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی بود که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

زیدان، سرمربی رئالی‌ها پس از این برد شیرین خانگی گفت:متاسفانه در فوتبال و در ابتدا بازی همیشه احساس ترس می‌کنید. از ابتدا بازی ما تلاش کردیم تا بازی هجومی را ارائه دهیم. ولی گل دریافت کردیم اما در ادامه خیلی زود موفق شدیم گل تساوی را بزنیم.

وی افزود: نتیجه به دست آمده منطقی است اما نسبت به ما کافی نیست. بازی بسیار سختی را در خانه ناپولی خواهیم داشت به همین خاطر دوست داشتم دروازه ما در این بازی بسته بماند.

سرمربی قوهای سفید در ادامه درباره اینکه چرا خامس را در ترکیب اصلی قرار داده است، گفت: او بازیکن این تیم است به همین خاطر در ترکیب اصلی قرار دادم. به او آرامش دادیم مخصوصا در نیمه اول. از عملکرد خوب او در این بازی بسیار خوشحالم و وضعیت او مانند بقیه بازیکنان است.

زیزو درباره بنزما گفت: او نشان داد که زمانیکه به او نیاز داریم و در شرایط سختی قرار داریم خودش را نشان می‌دهد. امیدوارم او گل‌های زیادی را بزند زیرا بازی‌های پیش رو ما حساس است.

سرمربی رئال مادرید در پایان علت تعویض راموس را این طور بیان کرد: او از ابتدا بازی دچار مصدومیت خفیفی شده بود و هچنین می‌ترسیدم کارت زرد دوم را بگیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری