اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۰۷
سرمربی نفت از اسطوره دروازه بانی فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد و گفت: «عابدزاده با این کار بزرگی خودش را نشان داد.»
۰۳:۲۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ضور احمدرضا عابدزاده در تمرین نفت یک اتفاق ویژه و جالب بود و حواشی جالب و اتفاقات خاصی نیز با حضور عقاب آسیا در تمرین تیم جدید رخ داد.
 
عابدزاده سرزده به تمرین نفت رفت که البته این بار هدفش فقط دیدار با دایی و دیگر دوستانش در نفت نبود بلکه او می خواست جشن تولدی که سال گذشته علی دایی برایش تدارک دیده بود را به نوعی تلافی کند.
 
عابدزاده ابتدا با بهزاد غلامپور رقیب سابقش در تیم ملی و رفیق همیشگی اش دیدار و خوش وبش کرد. غلامپور به عابدزاده خوشامد گفت و با شوخی به احمدرضا گفت: «خیلی از دیدنت خوشحالم کاش می گفتی که گاو و گوسفندی قربانی می کردیم.»
 
غلامپور جویای وضعیت امیر عابدزاده شد و احمدرضا هم گفت امیر در پرتغال به کارش ادامه می دهد و وضعیت خوبی هم دارد. علی دایی هم به سمت احمدرضا عابدزاده آمد و دو کاپیتان پرافتخار سابق تیم ملی ایران همدیگر را در آغوش کشید و خوش و بش گرمی با هم داشتند.
 
عابدزاده به دایی گفت: «به هنگام روز تولدت ایران نبودم اما از طریق اینستاگرام تولدت را تبریک گفتم و حالا که به ایران آمده ام می خواهیم امروز جش تولدی برایت بگیریم.»
 
دایی بلافاصله بعد از شنیدن این حرف عابدزاده صورت او را بوسید و از لطف و محبت وی تقدیر و تشکر کرد. عابدزاده و دایی دست در دست هم به سمت رختکن و اتاق مربیان رفته و آنجا بیش از 10 دقیقه با هم به گپ و گفت و شوخی پرداختند.
 
دایی به عابدزاده گفت: «با این کار سورپرایزم کردی و محبت و لطفتت را هیچ گاه فراموش نمی کنم.  این کار بزرگی ات را نشان می دهد و محبتی که نسبت به من داری. این رفاقت بیش از هر چیزی می ارزد و همیشه از دیدنت شاد و خرسندم. همیشه از این کارها بکن و ما را خوشحال کن.»
 
سپس عابدزاده دست دایی را گرفت و به رختکن تیم نفت برد آنجا همه بازیکنان و کادر تیم نفت آماده برپایی جشن تولد آقای گل جهان بود.
 
دایی در جمع بازیکنانش از لطف و بزرگی عابدزاده یاد کرد و به آنها گفت: «احمدرضا همینجوری عابدزاده نشد من می دیدم که او چگونه و با سخت کوشی فراوان تمرین می کرد تمریناتی که خیلی ها تاب تحملش را ندارند. او زحمت کشید و تمام وجودش را گذاشت تا عابدزاده شد. یکی از چیزهایی که من در تیم ملی دیدم و برایم همیشه جالب بود رفاقت فوق العاده بهزاد و احمد به عنوان دو گلر تیم ملی ایران بود. هر کدامشان درون دروازه می ایستادند آن یکی حمایت می کرد و این فوق العاده بود.»
 
سپس مراسم جشن تولد برگزار شد و دوست مشترک عابدزاده و دایی اقدام به کیک مالی کردن صورت دایی کرد و در این میان محمد قاضی هم کمی کیک به صورت دایی زد و بعد هم به سرعت فرار کرد تا دایی نتواند مقابل او مقاومت کند.
 
نفتی ها در روزی که سجاد شهباززاده را به خدمت گرفتند تقدیر بانشاط و پرهیجانی در ورزشگاه تختی پشت سر گذاشتند. تمرین نفت به دلیل گل آلود بودن زمین چمن نوبنیاد در زمین شماره یک استادیوم تختی برگزار شد.
 
مراسم معارفه شهباززاده هم قبل از شروع تمرین با تمجیددایی از مهاجم سابق استقلال و معرفی او به عنوان بازیکن جدید آغاز شد.
 
شهباززاده در نفت امروز با شماره 6 تمرین کرد اما این شماره متعلق به علیرضا عزت کرامت کاپیتان تیم است و شهباززاده قرار است با شماره 21 برای نفتی ها به میدان برود. شهباززاده بعد از آندو، شهاب عادلی و نجفی چهارمین خرید زمستانی باشگاه نفت است.
 
به گفته قاسمی مسئول پشتیبانی باشگاه نفت شهباززاده امروز از میان شماره موجود شماره 21 را انتخاب کرد در حالی که او در آلانیا اسپور شماره 8 را برتن می کرد. آندو، عادلی و نجفی نیز با شماره های 7، 50 و 15 بازی خواهند کرد.
 
دایی در مراسم معارفه شهباززاده به او خوشامد گفت و در جمع شاگردانش تاکید کرد: «سجاد یکی از فوتبالیست های خوب ایران و بازیکنی بااخلاق است که فوتبال او را در نوجوانی در اردبیل دیده و این بازیکن از این فصل در کنار سایرین برای سربلندی نفت تلاش خواهد کرد.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین