اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۶۲۷
محسن خلیلی سرپرست تیم نفت تهران برنامه های تیم را تشریح کرده و برای اردوی 4 روزه در کردان کرج خبر داد.
۱۵:۵۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن خلیلی در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: «حدود یک ماه پیش در جلسه ای که بین کادر فنی برگزار شد برنامه تمرینات تیم تا پایان فصل مشخص و به باشگاه و بازیکنان ابلاغ و اعلام شد. تمرینات طبق همان برنامه در حال برگزاری است و تیم نفت در هفته آینده برای برپایی اردویی 4 روزه عازم کردان کرج خواهد شد.»

 

خلیلی گفت: «تیم نفت روز پنج شنبه برای دیدار با ماشین سازی عازم تبریز می شود و بعد از بازی روز جمعه در روز شنبه تمرین ریکاوری خواهیم داشت و پس از آن تمرینات به مدت 2 روز تعطیل خواهد شد و دور جدید تمرینات از روز سه شنبه با دو نوبت تمرین در ورزشگاه ساصد پیگیری می شود.»

 

وی تصریح کرد: «طبق برنامه در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های انجام شده بین باشگاه و کادر فنی، اعضای تیم نفت روز چهارشنبه هفته آینده به مدت 4 روز در کردان کرج اردو خواهند زد. تمرینات در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه در کردان کرج برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ای که آقای دایی مد نظر دارد تمرینات فشرده‌ای را در کرج پشت سر خواهیم گذاشت و همچنین قرار است در اواخر اسفند ماه نیز یک اردو در پیش رو داشته باشیم که به احتمال فراوان در کیش برپا خواهد شد.»

 

خلیلی درباره زادروزش و برگزاری مراسم تولد در رختکن گفت: «از مربیان و اعضای کادر فنی تیم نفت و همچنین بازیکنان تشکر می کنم که چنین مراسمی را برایم تدارک دیده بودند. از مالک باشگاه نفت که با پیامی تولدم را تبریک گفته و همچنین از مدیریت باشگاه نیز سپاس‌گزارم و جا دارد از هواداران پرسپولیس و دوستداران نفت که با کامنت‌ها و پیام‌های خود در فضای مجازی زادروزم را تبریک گفتند کمال تشکر و سپاس را داشته باشم. هر چه در فوتبال دارم از پرسپولیس و هوادارانش دارم و لطف و محبت آنها را هیچ گاه فراموش نمی کنم.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین