اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۱۷

حقوق 500 هزار تومانی بازیکنان ما را نمی‌توانند پرداخت کنند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: از امروز برای گرفتن حقوق بازیکنان تیمم به مقابل خانه مسئولان می‌روم.
۰۳:۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| داود حقدوست در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی 2 بر یک مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خوبی بود و در اکثر دقایق بازی سوار بر توپ و میدان بودیم و به پیروزی رسیدیم. با این حال همچنان از نظر مالی در تنگنا هستیم و خیلی اذیت می‌شویم. این برد را به شهید زنده سیدنورخدا موسوی تقدیم می‌کنم که 9 سال است در کما به سر می‌برد. 

وی ادامه داد: مسئولان بارها قول داده‌اند اما به وعده‌هایشان عمل نکردند. از امروز برای گرفتن حقوق بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد مقابل خانه مسئولان می‌روم. چرا حق و حقوق آنها پرداخت نمی‌شود. بازیکنان ما که قراردادهای چند میلیونی ندارند. آنها فقط حقوق می‌گیرند. دو بازیکن ما ماهی 4 میلیون تومان و بقیه بین 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 500 تومان حقوق می‌گیرند که این هم به آنها پرداخت نمی‌شود. تیم ما در شرایط نابرابر مقابل رقبا بازی می‌کند. با این حال باز هم از حریفان سرتر هستیم. 

حقدوست تصریح کرد: مگر حقوق 500 هزار تومانی هم مبلغ زیادی است که به بازیکنانم پرداخت نمی‌شود؟ بازیکنان تمرکز روانی خود را از دست داده‌اند. آیا مسئولان اگر 3 ماه حقوق نگیرند همسرشان آنها را به خانه راه‌شان می‌دهد. 10 ماه است بازیکنانم حقوق نگرفته‌اند. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: خیبرخرم آباد
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین