اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۷
سپاهان، نفت، ذوب‌آهن و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما به چیزی جز کسب سه امتیاز دربی تبریز فکر نمی‌کنیم و امیدوارم اولین بردمان را در این بازی به دست آوریم.
۱۳:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری ابتدا در مورد عملکرد ضعیف تراکتورسازی مقابل نفت تهران گفت: ما از فشار تمرینات بدنسازی خارج شده بودیم، به همین خاطر بدن‌های بازیکنان کمی سنگین بود. درضمن ترکیب تراکتورسازی آنقدر تغییر کرده که نسبت به بازی فصل گذشته مقابل نفت تهران فقط دو بازیکن در ترکیب ثابت این تیم قرار داشتند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با یادآوری اینکه بازیکنان سرباز تراکتورسازان چند ماه از شرایط فوتبال دور بوده‌اند، خاطر نشان کرد: ما هنوز هماهنگ نیستیم، اما مطمئناً تراکتورسازی به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که «امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی خواهند بود؟»، گفت:‌ به نظر من سپاهان، نفت، ذوب‌آهن و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند. البته فعلاً نمی‌توان به‌طور قاطع در مورد آینده حرف زد. امیدوارم تیم ما از همین ابتدا در کورس قهرمانی باشد. ما می‌خواهیم استارت بردهای‌مان را از بازی با گسترش فولاد بزنیم.

عشوری خاطرنشان کرد: گسترش فولاد بازیکنان خوبی دارد و آنها قطعاً با انگیزه زیادی مقابل ما بازی خواهند کرد. فراز کمالوند هم مربی کاربلدی است و من اعتقاد دارم که مقابل تیم او نسبت به بازی برابر نفت تهران کار سخت‌تری پیش‌رو داریم. امیدوارم که تراکتورسازی این دربی را ببرد و ذوب‌آهن تیم سابقم نیز دربی این هفته اصفهان را با برد پشت‌سر بگذارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین