اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۱۴۹

استقلال گل تساوی را زد پرسپولیس از هم پاشید / برانکو سه اشتباه داشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «استفاده از احمدزاده که هافبک هجومی است در پست دفاع کنار و قرار ندادن رامین رضاییان در پست خودش و همچنین بازی گرفتن از ماهینی در پست هافبک دفاعی اشتباهات بزرگ برانکو بود.»
۲۲:۲۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ابراهیم آشتیانی در باره دربی 84 اظهار داشت: «من خودم در خیلی از دربی ها حاضر بوده ام و می دانم که در این بازی مسایل روحی و روانی بر مسایل فنی چربش دارد و امروز هم به نظرم بعد از گل زودهنگام پرسپولیس این تیم با اعتماد به نفس کاذب بازی کرد و مغرورانه کار را دنبال کرد و به همین دلیل وقتی استقلال گل تساوی را زد تیم پرسپولیس از هم پاشید و تا انتها نتوانست فرم خودش را پیدا کند.»

 

وی ادامه داد: «من آقای برانکو را مربی بزرگی می دانم اما امروز سه اشتباه کرد و بازی را باخت. استفاده از احمدزاده که هافبک هجومی است در پست دفاع کنار و قرار ندادن رامین رضاییان در پست خودش و همچنین بازی گرفتن از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی اشتباهات بزرگ برانکو بود و این نفرات در این پست ها کارآیی نداشتند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: «جدا از مسایل فنی عامل اصلی شکست امروز پرسپولیس مسایل روحی و روانی تیم بود. مشکلات روحی آنها بعد از گل تساوی استقلال مشخص شد و دیگر کار از کار گذشته بود. بازیکنان پرسپولیس باور نمی کردند که استقلال در نیمه اول سه گل بزند.»

 

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی با انتقاد از خط دفاعی پرسپولیس گفت: «روی صحنه گل سوم احمدزاده کجا بود. انصاری چرا کاری نکرد و سید جلال حسینی کجا قرار داشت؟»

 

آشتیانی در پایان درباره اتفاقات حاشیه ای بازی و درگیری نفرات باتجربه دو تیم گفت: «اصلا از دو بازیکن باتجربه انتظار نداشتم آن شکل درگیر شوند. بهتر است آقایان به جای آنکه قبل از بازی شام مشترک بخورند و در بازی جلوی این رفتارها را بگیرند. هیچ جای دنیا بیرون زمین شام نمی خورند و داخل زمین درگیر شوند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین