اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۷۱۸
ستاره سابق بارسلونا از جو ورزشگاه آزادی شگفت زده شده است.
۱۲:۲۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سفر به ایران برای ژاوی بسیار خاطره‌انگیز بود. حالا او چیزهای زیادی دارد که از ایران تعریف کند. از شهر تهران و ترافیک سرسام‌آورش گرفته تا تماشاگرانی که عاشقانه با فوتبال زندگی می‌کنند.

 

برای آنکه او درباره جو ورزشگاه آزادی صحبت کند، نیازی به سؤال نبود. ژاوی شنیده بود که رسانه‌های قطری جو آزادی را با کلمه "جهنم" توصیف کرده‌اند به همین خاطر دوست داشت به آزادی بیاید و این جو را ببیند.

 

او پس از بازی در این ورزشگاه فقط یک جمله مهم داشت؛ جمله‌ای که شنیدنش برای ایرانی‌ها هم شیرین است. ژاوی گفت: «مثل هواداران ایران، هیچ جای دنیا ندیدم. من در ورزشگاه‌های زیادی بازی کرده‌ام. در کشورهای زیادی بوده‌ام ولی در هیچ‌کدام از آنها، چنین هوادارانی ندیده‌ام. جواد، تو چیزهایی برایم تعریف کرده بودی ولی باورم نمی‌شد.»

 

ژاوی در واکنش به این موضوع که جو ورزشگاه نوکمپ هم فوق‌العاده است، گفت: «در آنجا هم جو فوق‌العاده است ولی همان‌طور که گفتم من این جو ورزشگاه آزادی را در هیچ جا ندیدم. هوادارهای ایرانی محشر بودند.»

 

ژاوی در ادامه تایید کرد در آمریکای‌جنوبی که هواداران فوتبال که همه می دانند چقدر دیوانه‌وار بازی‌ها را تماشا می‌کنند، هم چنین هوادارانی را نمی‌توانی ببینی.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ژاوی السدقطر
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین