اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۶۵۸

پیروزی بدمینتون بازان ایران برابر حریفان ایتالیایی

در آغاز بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجرنمایندگان کشورمان برابر حریفان قدرتمند ایتالیایی به پیروزی دست یافتند.
۲۰:۲۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در پیکارهای امروز و در مهمترین دیدار این رقابت‌ها در قسمت یک نفره بانوان ثریا آقایی و سارا دلاوری به مصاف حریف ایتالیایی خود رفتند و توانستد آنان را شکست دهند و راهی دور بعد شوند.

همچنین حنان کبیری توانست بدمینتون بازعراقی را شکست داده و راهی مرحله بعد شود.

در دیگر نتایج رقابت‌های یک نفره بانوان این مسابقات فاطمه سروقدی، هدیه شمس، پگاه کامرانی، نازنین زمانی ، الناز فیض منش، نسیم صفایی، طراوت علی نژاد، پگاه کرمانی و هاجر شهسواری از ایران و بدمینتون بازان نیجریه، روسیه، دانمارک و سنگاپور برابر حریفان خود به برتری دست یافته و راهی مرحله یک شانزدهم شدند.

در قسمت دونفره بانوان نیز حدیث احمدی، فاطمه مونس خواه و بدمینتون باز سنگاپور با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک شانزدهم راه یافتند.

در ادامه این رقابت‌ها فردا صبح (جمعه) بدمینتون بازان بانوان حاضر در این رقابت‌ها برای راهیابی به مراحل یک هشتم در قسمت یک نفره و دونفره برابر هم پیکار خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری با شرکت بدمینتون بازان 17 کشور خارجی و ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در تهران برگزار می شود. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین