اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۲۵۰

برتری استقلال مهم تر از گل زدن من در این بازی است

مهاجم استقلال گفت: «ما فقط یک هدف داریم و آن برد است حالا فرقی نمی کند ژاوی در تیم مقابل باشد یا نه.»
۰۹:۵۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علی قربانی شرایط استقلال را برای بازی با السد مساعد خواند و ابراز امیدواری کرد تیمش در این دیدار به برتری برسد. او از هواداران استقلال خواست تا حضوری پر شور در ورزشگاه داشته باشند.

 

متن اظهارات قربانی را در ادامه می خوانید:

 

* شرایط استقلال برای بازی با السد خوب است؟

- خوشبختانه بعد از بردهای اخیر که در لیگ کسب کردیم شرایط روحی مان خیلی خوب است و از هر نظر آماده این بازی هستیم.

 

* چقدر از السد شناخت دارید؟

- ما فیلم بازی های این تیم را آنالیز کردیم و کادر فنی هم نقاط ضعف و قوت حریف را به ما گوشزد کرده اند. به امید خدا با آمادگی وارد زمین می شویم. می دانیم السد یکی از تیم های خوب قطر است و از بالانشین های لیگ این کشور اما این دلیل نمی شود که ما از آن ها بترسیم. خوشبختانه ما هواداران پر شوری داریم که می توانند در این دیدار به ما کمک کنند.

 

* فکر می کنی در این دیدار پیروز میدان باشید؟

- همه هدف و برنامه ما همین است که بتوانیم صعود کنیم. برای برد هم روی حضور پر شور هواداران مان هم حساب باز کرده ایم و امیدواریم استقلالی ها ورزشگاه را پر کنند تا همین ترس قطری ها از حضور پر شور هواداران استقلال یک امتیاز بزرگ برای ما در این بازی باشد.

 

* حضور ژاوی را در تیم مقابل چطور می بینی؟

- من اصلا به این که ژاوی در تیم مقابل حضور دارد، فکر نمی کنم. ما فقط یک هدف داریم و آن برد است حالا فرقی نمی کند ژاوی در تیم مقابل باشد یا نه. او بازیکن بزرگی است اما من خودم به شخصه به این فکر نمی کنم بازیکن مقابلم چه کسی است و بلکه به دنبال تلاش هستم تا برای استقلال مفید باشم.

 

* در این بازی هم گل می زنی؟

- توکل به خدا. گل زدن من در این بازی مهم نیست و بلکه اصل برتری استقلال است. من هم اگر فرصت خوبی نصیبم شد سعی می کنم از آن استفاده کنم.

 

* چه حرفی با هواداران استقلال داری؟

- هواداران استقلال خودشان متوجه بازی حساس ما هستند و همیشه حامی ما بوده اند. شک ندارم که در این بازی تنهایمان نمی گذارند و با حضور پر شور خود به برد ما کمک می کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال قربانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین