اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۲۱۴
مهاجم سابق آبی‌پوشان ابراز امیدواری کرد که تیم سابقش بتواند بار دیگر موفقیت‌های خود در عرصه لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کند.
۲۱:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  سیدعلی موسوی در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل السد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بچه‌های ما خودشان باشند و غیرت کنند و البته هواداران هم به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند، شانس پیروزی برابر السد به مراتب بیشتر می‌شود.
 
مهاجم سابق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: واقعیت فوتبال ما این است که طی 10- 15 سال اخیر، کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری کردند، برنامه داشتند و کار کردند و فوتبال ما درجا زد. ما از این فوتبال درجا زده الان انتظاراتی داریم که بیشتر از داشته‌های مان است. 
 
وی افزود: البته ما ایرانی‌ها همیشه نشان دادیم آنجاهایی که باید بزرگی کنیم، بزرگ می‌شویم و امیدوارم این اتفاق روز نوزدهم بهمن هم تکرار شود. البته باز هم تکرار می کنم باید حمایت هواداران در این بازی پشت تیم باشد تا این پیروزی به دست آید. 
 
موسوی گفت: در فوتبال آنقدر پول نیست که برویم ژاوی را بیاوریم. لذا باید از داشته‌های دیگرمان استفاده کنیم. تیم های ما با هواداران و غیرت شان می‌توانند جای بازیکنان بزرگی مثل ژاوی را پر کنند. بازیکنان جوانی که حضور آنها در ترکیب استقلال در این بازی خاص یک توفیق اجباری برای این تیم است. به نظر من این بازیکنان جوان باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنند تا یک شبه ره صد ساله را طی کنند و سری در میان سرها در بیاورند.
 
پیشکسوت آبی پوشان گفت: به نظر من مهمترین نقش را در این بازی هافبک تخریبی استقلال می تواند ایفا کند. بازیکنی که باید ژاوی را از کار بیندازد. چون همه اساس تیم السد روی ژاوی است و اگر این بازیکن از جریان بازی خارج شود تیم السد هم کارایی اش را از دست می‌دهد. من نمی‌دانم منصوریان این وظیفه را به کدام بازیکنش محول می‌کند. اما هر بازیکنی باشد وظیفه دشواری دارد. خارج کردن ژاوی از جریان بازی یعنی کور کردن نبض بازی تیم السد.
 
موسوی که خود یکی از گلزنان استقلال در جام باشگاه های آسیا در سال ۷۸ بود با یادآوری گل زنی‌اش در دیدار با دالیان اظهار داشت: من در آن بازی خاطره انگیز دو بار گل زدم. اولین گلم گل دوم تیم بود و دومین گلم در حالی که بازی ۳-۳ مساوی بود و در وقت اضافه بود را به ثمر رساندم. گلی که گل طلایی شد و منجر به راهیابی ما به فینال آسیا گردید.
 
وی بیان داشت: بعد از آن گل ابتدا شادی کردم و بلافاصله یادم افتاد که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین قرار داریم و بلافاصله در زمین سینه زنی کردم. امیدوارم که این روزهای خوب برای استقلال تکرار شود و شاهد موفقیت های این تیم در عرصه دیدارهای آسیایی‌اش باشیم.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری