اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۱۱۶
هافبک سابق استقلال گفت: «مدیرانی که در راس استقلال هستند کارایی لازم را ندارند و به خاطر شهرت است که در باشگاه استقلال هستند.»
۱۱:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوازی معتقد است تیم منصوریان در سه بازی گذشته با دوندگی بیش از حد و حمایت خوبی که در زمین از یکدیگر دارند توانسته نتایج خوبی کسب کند و زدن 9 گل در سه بازی گذشته به نوعی خط و نشان برای تیم‌های دیگر است تا مقابل آبی‌پوشان تهرانی حواس‌شان جمع باشد.

 

اظهارات نوازی را در ادامه می خوانید:

 

* بازی استقلال و ماشین‌سازی چطور بود؟

- بازی خوبی بود. در آن شرایط آب‌وهوایی و برف و زمین ناهموار استقلال خوب بازی کرد. در این سه بازی استقلال به شرایطی رسیده که حریفان از آنها می‌ترسند، چون هم جوانگرایی کرده و هم به ترکیب ثابت رسیده است. بازیکنان استقلال با دوندگی بیش از حد و حمایت خوبی که از هم در زمین دارند نتایج خوبی گرفته‌اند. استقلال اگر همین روند را ادامه بدهد تا پایان فصل خیلی اتفاقات می‌افتد.

 

* ماشین‌سازی در این بازی چطور بود؟

- ماشین‌سازی مثل بازی‌های قبل دوندگی داشت اما هم بی‌تجربه هستند و هم اشتباهات زیادی داشتند و خیلی افت کرده‌اند. ماشین‌سازی بازیکنان خوبی نگرفته و به مشکل می‌خورند.

 

* زدن 9 گل در سه بازی اخیر توسط شاگردان منصوریان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- این 9 گل به‌خاطر تلاش و دوندگی بیش از حد بازیکنان است که ایجاد موقعیت می‌کنند و این فرصت‌ها را به راحتی از دست نمی‌دهند و به همین دلیل است که به گل می‌رسند. بچه‌های استقلال در این سه بازی خیلی تلاش کردند و این 9 گل خط و نشان برای بقیه تیم‌ها بود. اگر این روند ادامه داشته باشد و این انگیزه‌ای که در تیم هست، حفظ شود، شرایط بهتر خواهد شد.

 

* چه تصوری از بازی با السد قطر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارید؟

- به هر حال استقلال تیم دوستاره آسیاست و به همین دلیل در آسیا از استقلال ترس دارند. السد تیم دست و پا بسته‌‌ای نیست و همیشه در قطر و آسیا مدعی هستند. به نظرم بازی خیلی خوبی می‌شود چون هر دو تیم خوب هستند و بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارند. به نظر من برای این بازی هوادار هم زیاد می‌آید و ان‌شاءالله استقلال این بازی حساس و مهم را ببرد و با خیال راحت در لیگ برتر و آسیا کارش را ادامه بدهد.

 

* این روزها همه از ژاوی در ترکیب السد قطر صحبت می‌کنند. در مورد حضور او مقابل استقلال چه نظری دارید؟

- به هر حال ژاوی بازیکن بزرگی است و از جایی می‌آید که تیکی‌تاکایی بازی می‌کنند و خیلی خطرساز است. اگر منصوریان یک نفر را بگذارد تا او را خنثی کند فکر کنم بتوانند ژاوی را مهار کنند. ژاوی بازیکن خلاق و خوبی است و با پاس‌هایی که می‌دهد هر لحظه می‌تواند خطرساز باشد.

 

* استقلال کسی را دارد که بتواند ژاوی را مهار کند؟

- بله، صد درصد دارد. امید ابراهیمی و امید نورافکن هستند که جوان‌تر از ژاوی هستند و می‌توانند مهارش کنند.

 

* در مورد محرومیت باشگاه استقلال توسط فیفا برای جذب بازیکن جدید چه نظری دارید؟

- این‌ها مشکلات مدیریتی است که اکثر تیم‌های ما دارند و الان گریبانگیر استقلال شده است و هیچ‌کس هم به فکر نیست. جریمه‌ها و محرومیت‌ها می‌آید اما کسی توجه نمی‌کند. مدیرانی که در راس استقلال هستند کارایی لازم را ندارند و به خاطر شهرت است که در باشگاه استقلال هستند. متاسفانه کسانی که به باشگاه استقلال می‌آیند فقط به فکر تیم بزرگسالان باشگاه هستند و به تیم‌های پایه باشگاه اهمیت نمی‌دهند و این مشکلات به‌وجود می‌آید. با این محرومیت استقلال صد در صد ضربه می‌خورد چون برنامه‌ریزی شده بود که بازیکن بگیرند و برای آسیا تیم تقویت شود. به هر حال امیدوارم این مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین