اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۰۷۷
حساسیت دیدار استقلال مقابل السد آنقدر بالا است که سرمربی این تیم تصمیم گرفته به منظور آمادگی هرچه بیشتر تیمش به جای یک شب، اردوی دوشبه‌ای را برگزار کند. اردویی که بعد از تمرین ظهر دیروز (یکشنبه) استقلال آغاز و تا قبل از بازی ادامه دارد.
۰۴:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حساسیت دیدار استقلال مقابل السد آنقدر بالا است که سرمربی این تیم تصمیم گرفته به منظور آمادگی هرچه بیشتر تیمش به جای یک شب، اردوی دوشبه‌ای را برگزار کند. اردویی که بعد از تمرین ظهر دیروز (یکشنبه) استقلال آغاز و تا قبل از بازی ادامه دارد. بد نیست بدانید علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در تمام طول این اردوی بلند مدت و 48 ساعته در اردو حاضر خواهد بود و محل اردو را ترک نخواهد کرد. البته منصوریان معمولا عادت به ترک اردو ندارد و حتی در اردو‌های تهران هم شب‌ها در کنار تیمش می‌ماند اما حساسیت بالای این دیدار باعث می‌شود که او در تمام طول این دو روز در کنار بازیکنانش به سر ببرد و نکات مورد نظرش را به تک تک آنها گوشزد کند.
او البته صحبت‌های مهم با بازیکنان ویژه را از همین تمرین دیروز شروع کرده بود. وقتی در جریان تمرین دیروز کاوه رضایی را کنار کشید و یکسری نکات را برای تسهیل شرایطش در گلزنی در این مسابقه خاص گوشزد کرد.
استقلالی‌ها برای گلزنی به السد روی توانایی‌های کاوه رضایی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و می‌دانند اگر قرار باشد قفل دروازه السد باز شود، یکی از پر شانس ترین بازیکنان استقلال کسی نیست جز کاوه رضایی.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری