اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۹۰۰
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به AFC آمار غلط داده‌ایم و آنها تصور می‌کنند باشگاه‌های ما واقعاً درآمدزا هستند.
۱۰:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| منصور ابراهیم‌زاده در مورد دیدار روز دوشنبه با بادران تهران گفت: حریف تیم بسیار خوبی است، همه آدم‌های کاربلد و کاردان در این باشگاه فعالیت می‌کنند، از مدیر رسانه‌ای‌شان بگیر که بابازاده است تا حاج‌احمد ابراهیمی، تیم خوبی را بسته‌اند و به خوبی هم می‌توانند در مورد حریفان پرس و جو کنند.

وی ادامه داد: تیم مس کرمان هم به انسجام تیمی خوبی رسیده و اکنون هماهنگی مناسبی در تیم داریم و به همین دلیل در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته‌ایم، در این بازی ما میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم با حمایت مردم خوب کرمان با ارائه یک بازی قابل قبول پیروز شویم.

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه می‌گویند ملوان و سپیدرود به لیگ برتر صعود کرده‌اند، گفت: بجز این دو تیم، مس کرمان و سایر تیم‌ها تا رده هفتم ، هشتم جدول شانس صعود به لیگ برتر را دارند. 12 بازی دیگر باقی مانده و 36 امتیاز وجود دارد، فاصله تیم مس با صدر جدول فقط 5 امتیاز است.

ابراهیم‌زاده در مورد محرومیت‌های دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی از نقل و انتقالات گفت: یکی از دلایل این محرومیت‌ها در فوتبال ما بی‌برنامگی است. عامل دیگر اطلاعات غلطی است که به AFC می‌دهیم، آیا واقعاً باشگاه‌های ما درآمدزا هستند که ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌ایم، باشگاه‌های ما درآمدزایی می‌کنند. آنها هم براساس همین اطلاعات به ما می‌گویند وقتی باشگاه‌هایتان پول دارند و درآمدزا هستند چرا پول بازیکنان خارجی را نمی‌دهید؟

وی ادامه داد: در حالیکه همه ما می‌دانیم باشگاه‌های ما چقدر به بازیکنان و مربیان داخلی بدهکارند. در این فصل فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی تلاش کردند تا بخشی از بدهی‌های باشگاه‌ها پرداخت شود و پس از آن قرارداد بازیکنان ثبت شود، این کار خیلی خوب بود. باید این راه را ادامه بدهیم.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری