اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۷۵۱
آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر حساس‌ترین بازی‌ این فصل لیگ است که یکشنبه بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
۰۳:۴۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فینال لیگ؛ بهترین عنوان برای مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز است. هرچند پرسپولیس 44 امتیازی با 6 امتیاز بیشتر از تراکتورسازی در صدر جدول قرار دارد اما قطعا سرخپوشان تبریزی هنوز از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید نیستند و اگر در تهران بتوانند سه امتیاز از پرسپولیس بگیرند اگرچه همچنان در رده دوم جدول قرار می‌گیرند اما رقابت دو تیم در بالای جدول جذاب‌تر و دیدنی‌تر خواهد شد.

تراکتورسازی قبل از این مسابقه بارها به مسایل مختلف از جمله زمان زودتر بازی‌های پرسپولیس معترض شد و آن را عادلانه ندانست! امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌هایش بارها به  مسئولان فوتبال از این بابت انتقاد کرد. اکنون دو تیم رودروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید در میدان نشان بدهند که از نظر فنی کدام تیم برتر است. هرچند تراکتورسازی و فوتبالدوستان تبریزی در شوک محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات قرار دارند اما بازی فردا به این مساله ارتباطی پیدا نمی‌کند.

پرسپولیس شرایطش مناسب است و فقط علی علیپور را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد اما تراکتورسازی خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفی سه بازیکن اصلی خود را به دلیل سه اخطاره بودن و محرومیت در اختیار ندارد. 

پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود فاصله‌اش را با تیم دوم جدول 9 امتیاز می‌کند و فرار بزرگ خود را به سمت قهرمانی آغاز می‌کند با این حال شکست دادن تراکتورسازی حتی در ورزشگاه آزادی دشوار است. 

برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند که تراکتورسازی بیش از پرسپولیس در این بازی به برد نیاز دارد و به همین دلیل تهاجمی‌تر بازی خواهد کرد و برانکو تیمش را محتاط‌تر از قبل به مصاف سرخپوشان تبریزی می‌فرستد. گرفتن یک امتیاز هم در این بازی شاید بردی خفیف برای شاگردان برانکو محسوب شود زیرا فاصله 6 امتیازی خود را با شاگردان امیر قلعه‌نویی حفظ خواهد کرد. قلعه‌نویی اما فقط برد می‌خواهد و طبیعی است که تیمش تهاجمی بازی کند. 

قرار بود ساعت 17 روز یکشنبه بازی آغاز شود اما در نهایت مقرر شد که بازی ساعت 15 انجام شود. 

بیژن حیدری این بازی حساس را قضاوت خواهد کرد و کمک‌هایش– رضا سخندان – آرمان اسعدی هستند و داور چهارم سیدرضا مهدوی – ناظر: هدایت ممبینی خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری