اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۶۷۱
استقلالی ها در ترکیب خود، یک ستاره جدید کشف کرده اند که به سرعت در حال پیشرفت است.
۱۴:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| نام این ستاره «امید نورافکن» است. بازیکن جوانی که روز 20 فروردین سال پیش رو (1396) وارد 20 سالگی می شود و سال ها برای بروز توانایی هایش زمان دارد. حالا که استقلالی ها به این بازیکن میدان می دهند و حالا که امید نیز جواب اعتماد مربیان تیم را داده، بد نیست نگاهی به کارنامه اش داشته باشیم.

 

امید، یکی از طلاهای ناب از معدن طلای آکادمی استقلال است. آکادمی پر رمز و راز و پرحاشیه ای که اگر قرار بود به خوبی مدیریت شود، به مهم ترین آکادمی فوتبال ایران بدل می شد چون تا به حال کارنامه بسیار خوبی در معرفی ستاره ها داشته است.

 

این بازیکن متولد شهر ری است و در رده های نونهالان، نوحوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  سابقه بازی دارد. همچنین او برای تیم جوانان کشورمان نیز بازی کرده و به نوعی ملی پوش محسوب می شود. این بازیکن در واقع کشف پرویز مظلومی است و ابتدا قرار بود در پست مدافع چپ بازی کند اما حالا علیرضا منصوریان از نورافکن در پست تخصصی اش یعنی هافبک تدافعی بازی می گیرد.

 

او اولین بار در 26 آذرماه سال 94 با 18 سال و 8 ماه سن در ترکیب استقلال مقابل صبا به میدان رفت تا جوان ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شود. او حالا جدا از آن که یک هافبک دفاعی دونده و خوش استیل شده، به گلزنی تیم هم کمک می کند و در دو بازی متوالی مقابل پیکان و ماشین سازی گلزنی کرده است. امید نورافکن ستاره جدید باشگاه استقلال است که از او در آینده، مسائل بیشتری را می شنوید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال نورافکن
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین