اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۴۶۴

برای آقای گلی تلاش می کنم

محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال نفت‌تهران که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای از میادین دور بود، حالا زودتر از زمان مقرر در ترکیب تیمش به میدان رفت و گلزنی کرد.
۱۸:۳۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| قاضی در خصوص نتایج ضعیف 5 دیدار گذشته نفت گفت: ممکن است در فوتبال گاهی اوقات یک تیم چند هفته ای نتیجه نگیرد. ما هم در لیگ برتر در 5 بازی اخیر نتیجه نگرفتیم اما در جام حذفی دو برد مهم را مقابل استقلال و سپاهان به دست آوردیم که منجر به صعودم به فینال شد که این موضوع برایمان اهمیت ویژه‌ای داشت. بعد از آن نتایج خوب باید به فکر جبران نتایج بد در لیگ برتر باشیم تا بتوانیم از بازی‌های آینده‌مان امتیاز بگیریم.

 


وی در ادامه، علت عدم نتیجه‌گیری‌شان را اشتباهات فوتبالی می‌داند: نفت مشکل فنی ندارد و روی اشتباهات فوتبالی و همچنین اشتباهات داوری نتایج خوبی در این چند هفته کسب نکرده‌ایم؛ ما خصوصا در دیدار با استقلال از این مطلب ضربه بدی خوردیم که باید نتایج گذشته را فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم. این طبیعی است و فوتبال همیشه با این اتفاقات همراه است.

 


او درباره جایگاه نفت در ادامه رقابت‌های لیگ هم با خوشبینی صحبت می‌کند: وقتی یک تیم بخواهد موفق شود تمامی مجموعه باید کارشان را به بهترین نحو انجام دهند، وقتی این اتفاق بیفتد طبیعتا یک تیم موفق خواهد شد. مجموعه نفت با تلاش سعی می‌کند بهترین جایگاه را در جدول داشته باشد تا بتوانیم به رده‌های بالایی نزدیک شویم.

 


مهاجم نفت دیدار با صنعت را سخت توصیف می کند: بازی با صنعت نفت سخت و مهم است، ما در زمین حریف بازی داریم و با فکر برد به میدان خواهیم رفت چون هدفمان این است که جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم هرچند که می دانیم بازی دشواری مقابل آنها در پیش داریم اما ما روی این 3 امتیاز حساب کرده‌ایم.

 


خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس شانس اول قهرمانی است که قاضی با شرح اوضاع مناسب پرسپولیس این موضوع را تصدیق می‌کند: بله، من معتقدم آنها در حال حاضر شانس اول هستند آنها امسال هم از لحاظ بازیکن، هم از لحاظ کادرفنی و هم از لحاظ مدیریت و هم از نظر مالی شرایط بسیار خوبی دارند و پرسپولیس تیمی است که هیچ مشکلی ندارد اما نمی شود تا پایان لیگ چیزی را پیش‌بینی کرد اگرچه به کسب قهرمانی آنها خوشبین هستم.

 


او با توجه به مصدومیت چند هفته‌ای و دوری از میادین شرایطش را مناسب ارزیابی کرد: من 3 بازی را از دست دادم اما با تلاش دکتر نوروزی، خانم محمدی و پزشک تیم، آقای نعمتی توانستم زودتر از زمان مقرر به میادین بازگردم. شبانه روز تلاش کردم تا بتوانم برگردم که خدا را شکر با وجود وخامت مصدومیتم و طول درمانش که مدت زمان بیشتری را از میادین دور می‌ماندم در هفته گذشته در ترکیب نفت به میدان رفتم که گل هم زدم و تلاش می‌کنم باز هم در بازی های آتی گلزنی کنم.

 


قاضی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "چند درصد به آقای گلی‌اش امیدواری است" گفت: وقتی یک مهاجم می‌خواهد آقای گل شود به تلاش خود و همبازیانش ارتباط پیدا می‌کند، من هم تلاش می‌کنم که گل های زیادی بزنم و برای آقای گلی ناامید نیستم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت تهران قاضی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین