اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۴۶۱

چراغ سبز گزینه فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال گفت: منتظر باشید که فدراسیون والیبال در مورد مذاکرات نتیجه را بگوید.
۱۷:۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ایگور کولاکوویچ گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال که برای تماشای رقابت‌های لیگ برتر در خانه والیبال حاضر شده بود، اظهار داشت:‌  از خوش‌آمد گویی شما تشکر می‌کنم. من 3 روز هست که اینجا هستم مذاکرات خوبی با فدراسیون انجام دادم. بهتر است منتظر باشید که فدراسیون والیبال در مورد مذاکرات نتیجه را بگوید.

 

وی گفت: شرایط و امکانات والیبال خیلی خوب است و از شرایط والیبال ایران تعجب کردم که فدراسیون ایران امکانات اینچنینی دارد. البته مسلم است که چنین تیمی برای شرایط و امکانات اینچنینی داشته باشد.

 

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال در مورد اینکه نظر فدراسیون در مورد شما چیست، گفت: دقیقا نمی‌توانم به این سؤال جواب بدهم باید ببینیم تصمیم فدراسیون والیبال چیست.

 

کولاکوویچ در پاسخ به این سؤال که سطح والیبال ایران را چطور می‌بینید، گفت: من سطح والیبال ایران را می‌شناختم چون ایران قبلاً رقیب ما بود و به همین دلیل ناچار بودم تیم ایران را آنالیز کنم اما از لیگ برتر والیبال ایران شناختی نداشتم و در حال حاضر که در ایران هستم لیگ برتر را آنالیز می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر دوست دارید سرمربی ایران شوید، گفت: همین که الان در اینجا حضور دارم، یعنی دوست دارم سرمربی ایران باشیم و همین کافی است. هر مربی دوست دارد برنده شود. اولین هدف ما این است که قهرمان شویم.

 

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال در ادامه آیا شما قول حضور تیم ایران در بین ۴ تیم برتر المپیک را داده‌اید یا خیر، گفت: الان نمی‌توانم چنین قولی دهم. سعی می‌کنم بهتر باشیم و بهتر بازی کنیم. ممکن است بعدها سورپرایزی داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما پیشنهاد دیگری داشتید یا خیر، گفت: بله. در حال حاضر پیشنهادهای خیلی زیادی دارم. 

 

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال در پاسخ به این سؤال که شما در صربستان تغییر نسل داشتید، آیا اگر سرمربی ایران شوید باز هم چنین کاری خواهید کرد، گفت: من در صربستان ۳ نسل را ساختم و بررسی کردم و اینجا هم این کار را می‌کنم و اگر بازیکنی باشد که چنین شایستگی داشته باشد، در ایران هم این کار را خواهیم کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین