اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۳۰۸

تمام تلاشم را می‌کنم در دربی به استقلال گل بزنم/ برخی دنبال جنگ روانی هستند

هافبک تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم خیر و برکت بیشتری وارد زندگی ام شود.
۱۷:۴۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید امیری امروز پس از پایان تمرین پرسپولیس اظهار داشت: بازی مهمی با تراکتور داریم. من هم به جرگه متاهلین پیوستم و امیدوارم خیر و برکت بیشتری وارد زندگی ام شود و به همین روندم در پرسپولیس ادامه بدهم و بتوانیم به قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا برسیم.

 

وی در ادامه افزود:در برابر صبا نبود بازیکنانی چون طارمی و سید جلال و احمدزاده که به تنهایی هر کدام وزنه هستند تاثیر گذار بود اما به حدی رسیدیم که بازیکنان سریع با شرایط جدید آدابته می شوند. خدا را شکر بچه ها از نفرات جدید  حمایت می کنند. الحمدالله از این بازی سخت که سه امتیازش را می خواستیم با موفقیت بیرون آمدیم. تیم حریف خیلی خوب بازی کرد. آنها در نیمه نخست همه توانشان را گذاشتند. می توانستند جلو هم بیفتند. اما در نیمه دوم اکثر تیمها به خاطر شرایط بدنی ما جلوی پرسپولیس کم می آورند و خدا را شکر در نهایت به برتری رسیدیم.

 

مهاجم پرسپولیس همچنین درباره حضور در دربی خاطرنشان کرد: هدفم از زمان پیوستن به هر تیمی این بوده که هر وقت بازی می کنم بهترین کارم را انجام دهم. همه بازی ها سه امتیاز دارند. نیم فصل اول دوست داشتم در دربی باشم که قسمت نشد. این بار انشالله این اتفاق بیفتد اما هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ و آسیاست. من زمانی که در نفت بودم یک گل به استقلال زدم و تمام تلاشم را می کنیم. مهم برد پرسپولیس است و هیچ وقت به گلزنی خودم تقدیم می کنم.

 

وی در ادامه درباره شادی گل های بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: قبل بازی در جلسه فیلم گل های آقا کریم را می دیدیم. یک شادی ایشان را نتوانستم در زمین کامل انجام بدهم. هر وقت گل بزنم شادی گل ها یک دفعه به ذهنم می آید.از خدا تشکر می کنم بابت الطافش به من.

 

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه برخی اشاره دارند داوری ها به نفع پرسپولیس است تصریح کرد: مخصوصا بازیکنان بهتر است درباره مسائلی از این دست صحبت نکنند این ها جنگ روانی است و همه نه تنها درایران انجام می دهند. الان شاید این شرایط برای تیم حریف هم باشد. بهتر است در این باره مربیان و مدیران صحبت کنند. فوتبال ما شکل خوبی پیدا کرده است. تیم ملی در آستانه جهانی شدن است. تیمهایی مثل ما و تراکتور و ذوب و استقلال و سپاهان شرایط خوبی دارند و بهتر است با این حرف ها خرابش نکنیم و روند خوبش را پیدا کند و خرابش نکنیم.

 

وی درباره رقبای اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی اذعان داشت: هیچ چیز تمام نشده است. تمام تلاشمان را می کنیم که تا روز پایانی همه امتیازات را جمع آوری کنیم. تراکتور و استقلال و ذوب به ما نزدیک هستند. نمی شود گفت که استقلال شانس ندارد. همیشه بین ما دو تیم حساسیت وجود دارد. اختلاف امتیاز اصلا مهم نیست.  جا دارد از تمام هم شهریانم تشکر کنم که برایم سنگ تمام گذاشتند و خیلی به من لطف داشتند.

 

امیری در پایان در پاسخ به این سوال که خانواده خودش و خانمش استقلالی هم وجود دراد یا خیر گفت: جا دارد دست تک تک شان را ببوسم. خانواده همسرم همگی پرسپولیسی هستند مخصوصا برادرش. خانواده خودم هم همگی پرسپولیسی هستیم. فقط داماد ما استقلالی است و دوست داشت که من به استقلال بروم. وقتی آمدم به پرسپولیس کمی ناراحت شد ولی فقط همان یک نفر بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس امیری
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین