اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۲۸۱
پیشکسوت استقلال گفت: فوتبال روز دنیا بازیکنانی می‌خواهد که دارای مهارت‌های فردی بالا، قدرت بدنی خوب و انگیزه‌های فراوان برای حضور در یک تیم داشته باشند.
۱۵:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی امیر آبادی در خصوص شرایط کنونی تیم استقلال اظهار داشت: این تیم بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد و در کنار این بازی‌های زیبا نتایج خوبی هم می‌گیرد. اما ساختار دفاعی تیم هنوز در برخی از دقایق بازی دچار مشکل است. گرچه از نظر فردی بهترین مدافعان را داریم، اما باید آنها در فاز دفاعی کارایی بهتری داشته باشند. بعنوان مثال تیم ما نباید به راحتی به بازیکنان حریف فرصت شوتزنی بدهد تا از راه دور دروازه تیم را تهدید کنند.

وی افزود: الان تیم در شرایطی است که خوب و زیاد گل می زند و حتی آمار گلزنی‌های لیگ هم این را نشان می‌دهد. در هر صورت بچه‌های ما دومین خط حمله خوب لیگ را دارند. اما نباید اجازه بدهیم که به راحتی گل بخوریم تا آوراژ گل‌مان خراب شود. ممکن است در پایان فصل همین یکی دو تا تفاضل گل در گرفتن سهمیه آسیا تاثیر گذار باشد. آقای منصوریان باید روی استراتژی دفاع تیمی قدری بیشتر وقت بگذارد.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص دیدار این تیم با ماشین سازی گفت: قطعا این بازی سخت و نفس گیر است. در نیم فصل دوم بازی کردن با تیم های انتهای جدول بسیار خطرناک است. آنها دیگر فرصتی برای جبران ندارند و برای همین انتحاری بازی می‌کنند و این باعث سختی کار می‌شود. مگر ندیدید که همین ماشین سازی چه بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام داد.

پیشکسوت آبی‌ها خاطرنشان ساخت: اغلب پیشکسوتان و از جمله خود من از ابتدای فصل حامی علی منصوریان بودیم و دوست داشتیم او که سمبل مربیان جوان است نتیجه بگیرد. همه هواداران هم حامی علیرضا بودند چون او بازیکن محبوبی هم بود. اما نتیجه نگرفتن تیم در مقاطعی از فصل باعث شد تا حوصله یکسری از هواداران این تیم سر برود و منتقد منصوریان شوند. اما خدا را شکر نتایج استقلال به گونه ای شد فشار این انتقادات هم کاسته شد.

امیرآبادی با اشاره به نقل و انتقالات و محرومیت این باشگاه اظهار داشت: اضافه شدن آندو و جباروف قطعا به تقویت تیم کمک می‌کند. اما همین الان هم استقلال بازیکنان خوبی دارد. بعنوان مثال ما الان در میانه میدان یک امید ابراهیمی با تجربه و کار بلد را داریم و در کنار او نور افکن جوان و با انگیزه را. آیا این خودش بهترین ترکیب برای خط میانی نیست؟ اما با همه این حرفها امیدوارم که مشکلات این تیم برطرف شده و محرومیت نیز برطرف شود. چون این محرومیت از نظر روانی هم تیم را اذیت می کند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: خدا را شکر الان این تیم دارای یکسری بازیکن جوان تاپ هست که می توانند با انگیزه بالا و دوندگی فراوان گلیم تیم را از آب بیرون بکشند. حرف اول را در فوتبال روز دوندگی و انگیزه و مهارت های فردی می زند. بازیکنان استقلال این فاکتورها را دارند.

وی در خاتمه گفت: بازیکنان استقلال که عمدتا هم قراردادهای آنچنانی ندارند، با انگیزه بالای خود برای این تیم آبروداری کردند و و هواداران هم قطعا از این شرایط رضایت دارند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری