اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۱۱۸۷
سیدرضا افتخاری در بدو ورودش به استقلال مدعی شد که این باشگاه باید خوشحال باشد که از تجربیات وی استفاده می‌کند.
۰۲:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال از فعالیت نقل و انتقالاتی محروم شد و این بدترین خبر برای هواداران این باشگاه است. جالب اینجاست از روزی که این خبر اعلام شده از در و دیوار برای آبی‌پوشان می‌بارد. اختلافات خانوادگی،‌ مصاحبه‌های رنگارنگ علیه یکدیگر و توپ را به زمین هم انداختن، بهترین کار ممکن است، اما هیچ‌کس زیربار مسئولیت نمی‌رود.

عمق فاجعه در جایی نمایان می‌شود که استقلالی‌ها حالا نمی‌توانند از روزبه چشمی استفاده کنند و بازیکنی که نزدیک به 7 ماه پایش ایستاده‌اند تا خوب شود، حالا باید به تیم دیگری برود تا بلکه فوتبالش نابود نشود. جباروف و تیموریان به کنار که هم باید پولشان را بگیرند و هم نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند. خبرهای بد اما تمام‌شدنی نیست. هوادار استقلال تا با دو بازی بردن کمی آرام می‌گیرد، می‌شنود که بعد از شیحی پرونده پروپیچ، لیام ردی، ساموئل و هلمکه در جریان است. جالب است،‌این مسائل مطرح می‌شود و هیچ‌کس پاسخگو نیست.

استقلال به بحران مدیریتی رفته و مدیرانش قایم شده‌اند. آقای افتخاری! که به عنوان سخنگوی هیأت مدیره انتخاب شدید، آیا شما باید در مورد اشتباه بزرگی که کردید پاسخ بدهید یا مدیران سابق استقلال که هر روز در رسانه‌ها و تلویزیون در مورد اتفاق رخ‌داده صحبت می‌کنند؟ آقای معینی! که همیشه در رسانه‌ها حرف‌هایی می‌زنید که در حیطه وظایفتان نیست و صحبت‌هایتان هیچ‌وقت به استقلال کمک نکرده، حالا چرا پاسخ خبرنگاران را نمی‌دهید؟ خبرنگاران به‌کنار، شنیده می‌شود حتی در دانشگاهی که تدریس می‌کنید هم پاسخ هواداران را نمی‌دهید. آیا شما به عنوان کسی که عامل برداشته شدن یک میلیارد از حساب باشگاه استقلال بودید و با سهل‌انگاری زیر چک‌های باشگاه را امضا نکردید، حالا نباید پاسخ عواطف و احساسات هواداران را بدهید؟

آقای توفیقی که به عنوان دبیر هیات مدیره استقلال نقش پررنگی در نقل و انتقالات استقلال داشتید و امسال بارها عنوان شد که شما به عنوان شخص اول کنار دست افتخاری و مغز متفکر افشارزاده در نقل و انتقالات مسئولیت داشتید ‌آیا نباید درباره این فاجعه پاسخ هواداران را بدهید؟بله مدیریت در استقلال خوب است و قشنگ اما پاسخ دادن به هواداران هم جزوی از همین مدیریت است. شاید اگر منصور پورحیدری زنده بود بازهم به نمایندگی از شما از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کرد. کاری که تا همین چند وقت پیش به جای بازیکنان و کادر فنی مقابل دوربین‌های تلویزیونی انجام داد. دو عضو دیگر هیأت مدیره هم که مبرا از همه چیز هستند. یکی مثل جهانیان اصلاً حرف نمی‌زند و یکی مثل زمانی هم اگر حرف بزند، می‌گویند بیش از اندازه در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کند.


روزی که سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد،با افتخار گفت:(اینجا ببینید)«من باید به شما تبریک بگویم که یک نفر از جنس فوتبال آمده است  و حالا باید از تجربه من استفاده کند و از این بابت باید خوشحال باشید. پس از کسب 25 سال تجربه به‌ دنبال شرایطی هستیم که استقلال بتواند چهارمین قهرمانی آسیا را کسب کند!» آقای افتخاری! خیلی ممنون. استقلال از تجربیات شما استفاده کرد و محروم شد. دیگر چه تجربه‌ای برای استقلال دارید؟ لطفاً در این شرایط بروید و خیال هواداران استقلال را راحت کنید و کمی از درد زخم‌شان بکاهید. شما از همان‌جایی شعار می‌شنوید که برایش حکم صادر می‌کنید،‌در حالی که خودتان نمی‌دانید مدیریت در استقلال به چه شکل است. مدیرعاملی که این روزها حتی یک عذرخواهی خشک و خالی از هوادار تیمش نمی‌کند و مدعی است با هوادار به استقلال نیامده که با شعارهای هواداران برود، معلوم است که وقتی در باشگاهی با این همه هوادار، چنین اشتباه فاحشی انجام می‌دهد، نیازی به عذرخواهی و استعفا هم نمی‌بیند.

علی دایی سال گذشته در یکی از نشست‌های خبری با اشاره به سیاست کشور ژاپن گفت: وقتی در این کشور اشتباهی صورت می‌گیرد، مدیران هاراگیری می‌کنند، ولی در ورزش وقتی اشتباه می‌شود، هیچ‌کس آن را نمی‌پذیرد. این اتفاق مصداق بارز در مورد باشگاه استقلال است که این روزها هوادارانش در آتش می‌سوزند و به‌جای آنکه بازیکنان جدید قوت قلب این تیم باشند، حالا ستاره‌هایشان را در آستانه جدایی و پیوستن به تیم‌های دیگر می‌بینند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درست است که افتخاری است و افتخار رویارویی با مردم و پاسخگویی به افکار عمومی را نمی‌دهد، اما باید بداند که این مردم در قرن بیست و یک و در هزاره سوم به صفحات مجازی دست پیدا کرده‌اند و خیلی راحت حرف‌شان را می‌زنند. آقای افتخاری! شاید افتخار پاسخگویی را ندهید، اما مردم در صفحات مجازی ملتمسانه خواهان استعفای شما هستند، چون شما آنها را نمی‌بینید و با آنها به این باشگاه نیامده‌اید، لطفاً تا دیر نشده و پرونده امثال ساموئل‌ها، ردی‌ها، هلمکه‌ها و پروپیچ‌‌ها رو نشده، از استقلال بروید، شاید شما و خنده‌هایتان به درد فوتسال بخورد و از بودن در کنار علی کفاشیان مرد باقدرت اما خوش‌خنده فوتبال لذت ببرید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری