اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۹۳۴
پیشکسوت استقلال گفت: «اگر منصوریان همین رویه را ادامه دهد در هفته های آتی هم می تواند همچنان نتیجه بگیرد.»
۱۱:۵۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا رجبی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: «آبی پوشان از روزی که به دو فاکتور مهم دست یافتند شرایط شان دگرگون شد. اول استفاده از عنصر جوانی و دوم رسیدن به ثبات و جوانی. این موضوع در واقع رمز موفقیت استقلال در این هفته ها است و اگر منصوریان همین رویه را ادامه دهد در هفته های آتی هم می تواند همچنان نتیجه بگیرد.»

 

مدافع سابق استقلال گفت: «این هفته بچه ها با ماشین سازی بازی دارند و امتیازات این بازی هم برای استقلال بسیار مهم است. با توجه به این که بعد از این هفته هم دربی را داریم، استقلالی ها نباید این بازی را فدای دربی کنند چون امتیازات این بازی در جدول دست کمی از امتیازات دربی ندارد.»

 

رجبی با اشاره به محرومیت استقلال در نقل و انتقالات گفت: «اتفاقی که نباید می افتاد افتاده و الان دیگر نمی شود کاری کرد. گذشته از این که مسببان این داستان باید از استقلال بروند، تیم هم باید خودش را با این شرایط وفق دهد.»

 

وی در پایان تصریح کرد: «به نظر من تیم برای لیگ برتر کمبودی ندارد و همین بازیکنان جوان نشان دادند که از پس بازی های لیگ بر می آیند. اما ضریب تجربه تیم برای آسیا قدری پایین است و بازیکنان با تجربه ای مثل آندو و جباروف در آسیا می توانستند خیلی مفید باشند که حالا باید استقلال با این شرایط کنار بیاید.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین