اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۷۶۲
در تمرین امروز استقلال یکی از هواداران از سرمربی آبی پوشان درخواستی کرد که جواب جالبی هم شنید.
۱۳:۰۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در کمپ مرحوم ناصر حجازی و در هوایی نسبتاً سرد با حضور تمامی بازیکنان این تیم برگزار شد.


*قبل از اینکه تمرین آغاز شود رابسون جان‌واریو به سبک خاصی با علی سیار بازیکن جوان این تیم خوش و بش کرد.این دو بازیکن با دست راست و چپ حرکاتی را انجام داده و به این شیوه خوشحالی می‌کردند. جالب اینجا است که در بازی گذشته پرسپولیس با گسترش فولاد مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده چنین حرکاتی را بعد از گلزنی انجام دادند.

* آندرانیک تیموریان که زودتر از همه بازیکنان در دفتر کمپ ناصر حجازی حاضر شده بود با ورود علیرضا منصوریان به کمپ جلسه‌ای سرپایی و چند دقیقه‌ای را باهم برگزار کردند که در پایان این صبحت‌ها، منصوریان دست نوازش بر صورت آندو کشید.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان تهرانی حدوداً 20 هوادار حضور داشتند.

* دو نظامی که از کارکنان وزارت دفاع هستند هم تمرین امروز آبی‌پوشان را از نزدیک مشاهده کردند.

* نصرالله عبداللهی سرپرست تیم و بهتاش فریبا مدیر فنی تیم استقلال هم در تمرین امروز حاضر بودند.

* دروازه‌بانان استقلال در ابتدای تمرین به بازی والیبال و بازیکنان این تیم هم به بازی هندبال پرداختند.

* آندرانیک تیموریان و سرور جباروف دو بازیکن تازه‌وارد به تمرین استقلال زیرنظر یکی از اعضای کادر فنی،‌ دوهای سرعتی را در دستورکار خود قرار دادند.نکته جالب در مورد این نفرات این است که فعلا به دلیل محرومیت استقلال در نقل و انتقالات نمی توانند برای این تیم به میدان بروند.

* به دستور علیرضا منصوریان تدارکات تیم استقلال از هواداران به صرف چای پذیرایی کردند.

*‌ علیرضا منصوریان به هوادار کوچک استقلال که به‌خاطر سرمای هوا سردش شده بود، یک کلاه به یادگار هدیه داد.

* خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان از فعال‌ترین بازیکنان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

* کاوه رضایی بعد از گرم کردن به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، با صلاحدید منصوریان و کادر پزشکی برای معاینه و مداوا به کلینیک منتقل شد.

* علیرضا منصوریان خطاب به هواداری که از او خواست تمرینات این تیم را به دلیل کیفیت پایین کمپ ناصر حجازی به یک زمین در شهرک ولیعصر(عج) واقع در منطقه 18 پایتخت انتقال دهد، گفت:‌ ما را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی هم به‌زور راه می‌دهند و به‌کنایه ادامه داد انگار می‌خواهند ما را در ومبلی راه دهند.

* برخی از بازیکنان که در دیدار مقابل تیم پیکان در ترکیب اصلی حضور داشتند زیرنظر فیزیوتراپ تیم و علی چینی به انجام حرکات ریکاوری پرداختند و زودتر از بازیکنان دیگر تمرین‌شان به اتمام رسید.

* بازیکنان دیگر تیم هم زیرنظر محمد خرمگاه و علیرضا منصوریان به تمرین دقت در شوت‌زنی از زاویه مخالف پرداختند که آندرانیک تیموریان در این تمرین با خسرو حیدری کری‌ خواند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال تمرین
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری