اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۷۵۰
امید نور افکن یکی از سه گل تیم فوتبال استقلال را وارد دروازه تیم پیکان کرد و از سوی کارشناسان نمره قبولی گرفت.
۱۲:۰۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| چیزی نمانده بود امید نورافکن در نیم فصل اول به دلیل تمرد از دستورات کادر فنی و بی انضباطی تیمی و ترک بی اجازه اردو در لیست مازاد استقلال قرار بگیرد اما علیرضا منصوریان با دیده اغماض به خطای انضباطی هافبک جوان تیمش نگاه کرد و با عفو وی، از نورافکن بازیکنی ساخت که حالا باشگاه استقلال به داشتن او افتخار کند.

امید نورافکن در هفته‌های اخیر نشان داد تنها بازیکن آبی پوشان است که شرایط شوت زنی به دروازه حریف از فاصله دور و در جریان بازی را دارد. او در دو، سه بازی اخیر تیمش بارها شانس خود را با شوت های سنگین آزمایش کرد تا اینکه سرانجام یکی از آنها تبدیل به گل شد؛ گل زیبایی که از فاصله دور توسط این بازیکن وارد دروازه پیکان شد.

هافبک جوان استقلال بعد از به ثمر رساندن گل یکراست به سمت نیمکت رفت تا شادی‌اش را با سرمربی تیم تقسیم کند. کنشی که با واکنش مثبت علیرضا منصوریان همراه شد تا گلزن جوان لحظاتی در آغوش سرمربی جوانش باشد.

اما این که چرا نور افکن خواست شادی بعد از گلش را فقط با منصوریان تقسیم کند. قضیه از این قرار است که سرمربی استقلال دو، سه هفته‌ای است که نورافکن را به شوتزنی در جریان بازی تشویق و ترغیب می کند و از او می‌خواهد بدون ترس و واهمه شوت بزند. منصوریان به نور افکن گفت: «شوت بزن، خراب شد مال من گل شد مال خودت». از همین رو وقتی امید نورافکن با یک شوت سنگین دروازه پیکان را باز کرد، سمت نیمکت رفت و منصوریان را در آغوش گرفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین