اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۴۱۰

اعتراف دپارتمان داوری به اشتباه بزرگ داور در بازی پرسپولیس - گسترش

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از محرومیت یک بازیکن گسترش فولاد تبریز در دیدار بعدی تیمش خبر داد.
۱۶:۴۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری گفت: با توجه به بررسی‌های نهایی دپارتمان داوری و گزارش مجدد داور دیدار تیم‌های پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز از سری رقابت‌های هفته 18 لیگ برتر، بازیکن شماره 61 تیم گسترش فولاد تبریز در دقایق 35 و 81 اخطار گرفته و بازیکن شماره 5 این تیم هیچ اخطاری دریافت نکرده است. بر این اساس بازیکن شماره 61 از بازی بعد محروم است.

 

با این شرایط مسعود ابراهیم‌زاده در بازی با پرسپولیس دو کارت زرد گرفته و محروم است و باتیستا کارت زردی نگرفته و احمد صالحی داور مسابقه در این مورد اشتباه کرده است.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کمیته انضباطی وسایر ارکان فاسد فدراسیون فوتبال اگر شرف و عرضه داشتند باید کرار را که کرارا در باشگاههای مختلف مرتکب خطاهای بیشمار و توهین آشکار به ایران و ایرانی شد جریمه میکردند نه به اعتراض کاپیتان یک تیم به قضاوت مفتضاحانه و یکطرفه داوری که به اعتقاد کارشناسان هم در سال گذشته و هم امسال به شکل واضح و مسلم علیه پرسپولیس سوت زد. در صورت ارتکاب غلط های بیشتر از سوی این تبهکاران،دیگر نباید انتظار سکوت و مماشات مجموعه هواداران و... پرسپولیس با این حق خوریها را داشت و عواقب هرگونه بازخوردی متوجه این صنف فاسد و حق خور خواهد بود
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین