اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۳۵۳

اینها به زودی نسل طلایی استقلال خواهند شد

پیشکسوت استقلال گفت: «بازیکنانی که از تیم های پایه به بزرگسالان تیمی مثل استقلال می رسند عرق و تعصب به پیراهن تیم شان با آنها نهادینه می شود.»
۱۰:۱۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| پیروز قربانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: «برای اولین بار در این فصل یک بازی خوب در کنار یک پیروزی قاطع از استقلال دیدیم. روند بازی به گونه ای بود که حتی قبل از گل اول هم خیال مان راحت بود که بازی را می بریم. دست منصوریان و بازیکنان جوان استقلال درد نکند.»

 

وی در خصوص به کارگیری بازیکنان جوان و به خصوص جوانانی که از تیم های پایه همین باشگاه به تیم بزرگسالان راه یافته اند گفت: «من خودم از تیم های پایه استقلال به بزرگسالان رسیدم. به جرات می گویم بازیکنانی که از تیم های پایه به بزرگسالان تیمی مثل استقلال می رسند عرق و تعصب به پیراهن تیم شان با آنها نهادینه می شود. ما خودمان چند بازیکن بودیم که با هم از تیم جوانان به امید و از امید به بزرگسالان استقلال رسیدیم و بعدها از ما با عنوان نسل طلایی یاد شد. اگر این جوانان استقلال خوب مدیریت شوند، این ها نیز به زودی نسل طلایی استقلال خواهند شد.»

 

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: «این برد خیلی خوب و به موقع بود، اما امیدوارم بازیکنان جوان استقلال فکر نکنند با این پیروزی همه چیز تمام شده و قهرمان شده اند. برای این استقلال تازه کار شروع شده است. آبی ها باید بتوانند از این به بعد همین روند را حفظ کنند تا نه تنها همین جایگاه چهارمی از دست نرود، بلکه بتوانند در صورت لغزش رقیبان بالادستی نیم نگاهی به رده های بالاتر جدول داشته باشند.»

 

قربانی در پایان گفت: «استقلالی ها می توانند امیدوار به کسب سهمیه آسیا برای فصل بعد باشند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال قربانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین