اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۳۵۲

سوتی عجیب داور بازی پرسپولیس در بازی استقلال هم رخ داده بود

داور اصفهانی پیش از عدم اخراج بازیکن گسترش فولاد به دلیل دریافت دو کارت زرد، به بازیکن پدیده هم دو کارت زرد داد ولی اخراجش نکرد!
۱۰:۱۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| احمد صالحی با تصمیم عجیب خود و اخراج نکردن مسعود ابراهیم زاده به رغم دادن دو کارت زرد در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز دردسرسازشد و صدای همه را درآورد.

 

مسئولان داوری فوتبال کشور سعی کردند به شکلی اشتباه عجیب احمد صالحی را لاپوشانی کنند غافل از آن که این اولین باری نبود که داور مطرح اصفهانی مرتکب چنین اشتباهی می شود.

 

شاید ندانید اما فصل گذشته و در جریان بازی استقلال تهران و پدیده در استادیوم آزادی، همین جناب صالحی در طول مسابقه دو کارت زرد را به حسین بادامکی بازیکن باتجربه تیم مشهدی نشان داد اما او را اخراج نکرد!

 

حالا دوباره تاریخ تکرار شده و عجبا که دپارتمان داوری و خود صالحی اصرار دارند اشتباه این داور را گردن مگنو باتیستا بیندازند و عنوان کنند اخطار اول به جای مسعود ابراهیم زاده به اسم این برزیلی آن هم به دلیل فحاشی به زبان فارسی ثبت شده است!

 

به هر حال صالحی می تواند نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند چرا که اولین داور فوتبال جهان محسوب می شود که در دو بازی مختلف دو کارت زرد به بازیکن می دهد اما او را از زمین مسابقه اخراج نمی کند!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین