اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۱۷
مربی سابق استقلال گفت: «شرایط خوبی برای استقلال پیش نیامده و این فشارها باعث می شود تمرکز کادر فنی و بازیکنان بیشتر از این بر هم بخورد.»
۱۰:۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید صالح ابتدا با اشاره به فاجعه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: «با شنیدن این خبر واقعا متاسف شدم. قهرمانان واقعی ما آن آتشنشانانی هستند که جان خود را کف دست گرفتند و برای نجات جان دیگر همشهریان شان، جان خود را از دست دادند. به نوبه خودم به همه مردم کشورم به خصوص خانواده های داغدار و آسیب دیده تسلیت عرض می کنم.»

 

وی سپس در خصوص دیدار استقلال و صنعت نفت گفت: «من به تیم و شرایط آن نزدیک نیستم اما آنچه که از دور احساس می کنم این است که تیم تمرکز ندارد. نه بازیکنان و نه کادر فنی و این فشارهای جانبی و شایعاتی که پیرامون تیم وجود دارد هم باعث می شود تا تمرکز بیشتر به هم بخورد. آرامش از استقلال گرفته شده است و کار کردن در این فضا سخت است.»

 

صالح گفت: «جنس بازیکنان در تیم استقلال از ابتدای فصل خیلی جور نبود. مثلا سه چهار بازیکن در پست دفاع چپ داشت اما هافبک بازیساز فقط بختیار بود که البته شرایط به نحوی پیش رفت که او نیز آنطور که باید و شاید نتوانست به کار استقلال بیاید.»

 

مربی پیشین استقلال در پایان عنوان کرد: «گرچه عده ای از دوستان در گذشته می گفتند صالح از خانواده استقلال نیست و استقلالی نیست، اما من هم مثل همه استقلالی ها نگران شرایط و آینده این تیم هستم و امیدوارم که آبی پوشان هر چه سریع تر به شرایط ایده آل بازگردند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری