اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۳۴
تیم ملی جودوی جوانان و بزرگسالان بدون سرمربی و ۵ ملی‌پوش راهی مجارستان شدند.
۰۳:۳۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی جودوی کشورمان قرار بود با ترکیب محمد عباس‌نژاد، ابوالفضل محمودی، محمد عبیری، علیرضا خجسته، مهدی فتحی‌پور، محمد محمدی‌بریمانلو، سعید مولایی، جواد مرادی، رضا رضایی، قاسم باغچقی، جواد محجوب، رامین صفویه، جعفر پهلوانی و حمیدرضا ملک‌زاده برای برگزاری اردوی مشترک راهی مجارستان شوند اما گویا ابوالفضل محمودی، رضا رضایی، حمیدرضا ملک‌زاده، علیرضا خجسته و محمد محمدی بریمانلو به دلیل عدم دریافت روادید نتوانستند کنار دیگر ملی‌پوشان روز پنج‌شنبه راهی مجارستان شوند.

البته مهم‌ترین نکته این اعزام این بود که اعضای تیم ملی بزرگسالان در حالی راهی مجارستان شدند که مجید زارعیان سرمربی تیم ملی بزرگسالان به این اردوها اعزام نشده و در تهران حضور دارد. البته پیش از این با توجه به اینکه وی در اردوها به دلیل نامعلومی حضور نداشته پیش‌بینی می‌شود در نخستین اعزام جودوکاران به اردوها و در کنار آن مسابقات حضور نداشته باشد.

تیم ملی جودوی ایران بعد از پایان این اردوها راهی مسابقات پرتغال خواهد شد که این نخستین مسابقاتی است که جودوکاران پس از ریاست محمد درخشان اعزام می‌شوند.

لازم به یادآوری است از زمانی که محمد درخشان ریاست فدراسیون جودوی ایران را برعهده گرفته رقابت‌های گرندپریکس کرواسی، ازبکستان، چین، کره جنوبی و 2 گرند اسلم،‌ابوظبی و ژاپن برگزار شده که تنها رئیس فدراسیون در این رویدادهای بسیار مهم حضور داشته اما خبری از حضور جودوکاران ایران در این مسابقات نبوده است.

طی یک ماه آینده 2 گرنداسلم فرانسه و آذربایجان و یک رقابت گرندپریکس آلمان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در این رقابت‌ها که بسیار سطح بالایی دارد حضور نخواهد داشت.

این در حالی است که جودوکاران ما پس از حضور در اردوی مشترک مجارستان در مسابقات اروپین کاپ پرتغال که یک رویداد سطح پایین حضور خواهند داشت. 

مسئولان فدراسیون گویا تصمیم گرفتند با حضور در نخستین رویداد بین‌المللی (که از لحاظ سطح فنی کیفیت بسیار پایینی دارد) با کسب مدال روند روبه رشد جودوی ایران را نشان دهند. این رقابت‌ها از لحاظ فنی در سطح بسیار پایینی برگزار می‌شود.

جودوکاران با هدایت محمد منصوری و محسن زکریا راهی مجارستان شدند و محمدرضا رودکی به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی کنار جودوکاران اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: جودو
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری