اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۷۰
سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: حالا که هدایت تیم ملی به یک ایرانی داده شده باید همه از او حمایت کنیم.
۰۲:۴۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  محمدرضا اسلامی پس از شکست مقابل شیمیدر در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: متأسفانه نزدیک 2 ماه است که درگیر رفت و آمد‌های زیادی در تیم‌مان هستیم. این موضوع در وهله اول به خود بازیکن لطمه می‌زند و ثانیاً اینکه جو تیمی را به هم می‌ریزد ضمن اینکه تیم شیمیدر نسبت به دور رفت به مراتب تیم بهتری شده بود. بازیکن خارجی آنها در لحظه بازی را درآورد.

وی ادامه داد: ما در اواخر بازی به دلیل کمبود بازیکن مجبور بودیم شرایط سخت را تحمل کنیم. بازیکنانی مانند ترابی که امروز تنها 2 دقیقه بازی کرد و یا فرید اصلانی که هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده است، ارسلان کاظمی هم از ناحیه کمر و زانو مشکل دارد اما با تمام وجود بازی می‌کند. برای پیروزی در یک بازی سخت تلاش همه‌جانبه و اشتباه کم نیاز است. ما امروز حدود 34 دقیقه عالی بازی کردیم و برابر بودیم اما در یکی 2 دقیقه به عملکرد خوب بازیکن خارجی آنها بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی افزود: او در ان‌بی‌ای بازی کرده و در یک هفته چند بار این شرایط را تجربه کرده است. اما برای بازیکن جوان ما مطمئناً این شرایط ناآشنا است و هر لحظه این فکر را می‌کند شرایط بازی عوض شود. در مجموع بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند اما از برخی نفرات انتظارات بیشتری می‌رود.

اسلامی عنوان کرد:‌ 5 فوله شدن وحید دلیرزهان ما را در امتیازآوری دچار مشکل کرد. فکر می‌کنم در یکی 2 دقیقه همه چیز دست به دست هم داد تا ما این بازی را واگذار کنیم و نتوانستیم برگردیم.

وی در مورد اعتراض‌ها به داوری گفت: اعتراض‌ها در بازی طبیعی است. بخشی از مربیگری مدیریت در داوری است به هر حال در طول بازی باید این صحبت‌ها را با داور داشته باشم که اجازه ندهند عدم تمرکز و تکرار اشتباهات به تیم من ضربه بزند. در مواقعی اعتراض داشتیم اما فکر می‌کنم ما به خودمان باختیم. 

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در مورد سپردن اداره تیم ملی به مربی ایرانی گفت: در این مقطع فدراسیون با انتخاب مربی ایرانی بهترین کار را کرده است. چون در این زمان نمی‌توانستیم مربی خارجی بیاوریم و فرصت نبود. فدراسیون هم فکر کرده که حاتمی می‌تواند تیم ملی را هدایت کند و او را انتخاب کرده است. واقعاً در این شرایط قبول کردن هدایت تیم ملی سخت است. حالا که او هدایت تیم را قبول کرده همه باید کمک کنیم که تیم ملی بتواند در مسابقات غرب آسیا نتیجه خوبی بگیرید. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال تیم ملی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری