اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۲۳

واکنش سعید آقایی به پیشنهاد پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخواست صدور رضایت‌نامه‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.
۲۰:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازان درباره شرایط تیمش در نیم فصل اظهار کرد: فصل را خوب شروع کردم و چند بازی در کنار تراکتورسازی و تیم ملی بودم اما در ادامه متاسفانه مصدوم شدم اما الان شرایطم کاملا خوب است و به سلامتی کامل رسیده‌ام.

 

وی درباره شرایط تراکتورسازی نیز گفت: امسال تیم ما خیلی خوب و سر حال است و توانستیم در نیم فصل اول خوب امتیاز جمع کنیم. باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا به قهرمانی دست پیدا کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

وی درباره مباحث پیش آمده مبنی بر گرفتن رضایت‌نامه از تیم تراکتورسازی تصریح کرد: ناراحتی کوچکی از باشگاه داشتم اما من هیچ گاه با قلعه‌نویی مشکلی نداشتم. با هم صحبت کردیم و مشکل را حل کردیم. من همیشه خودم را مدیون آقای قلعه‌نویی می‌دانم و ایشان در این یک سال و نیم خیلی به فوتبال من کمک کردند.

 

آقایی درباره پیشنهادش از تیم فوتبال پرسپولیس رقیب تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی نیز گفت: من بعد از ناراحتی پیش آمده از باشگاه تلفن همراه خود را خاموش کرده و با هیچ کس مصاحبه نکردم. حتی از باشگاه نیز می‌خواستند با من تماس بگیرند که من را پیدا نکردند و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درست شده ولی چنین چیزی نبوده و پیشنهادی از سوی پرسپولیس مطرح نشده است و حتی من نیز درخواست رضایت‌نامه از باشگاه نکرده‌ام. یک مشکل کوچک وجود داشت که خدا را شکر حل شد.

 

وی درباره مسائل مربوط به تیم ملی و مشکلات موجود بین کی‌روش و برانکو نیز گفت: این را همیشه باید بدانیم که تیم ملی به هر چیزی ارجحیت دارد. باید همه دست به دست هم دهیم و برای تیم ملی کار کنیم تا این تیم به نتیجه برسد و بتواند به جام جهانی صعود کند. این را همیشه باید به یاد داشته باشیم که همه باید تمام تلاش‌مان را برای تیم ملی انجام دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین