اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۸۷
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: خوشبختانه با تعامل خوبی که با مسئولان مجموعه ساصد داریم مشکل ورود به زمین بازیکنان حل شد.
۱۶:۰۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن خلیلی در گفت‌وگویی، در خصوص رفع مشکل اعضای تیم نفت برای ورود به ورزشگاه ساصد و تمرین در این ورزشگاه گفت: ما امروز جلسه‌ای با آقای عبدالمالکی ریاست محترم مجموعه ساصد داشتیم و مذاکراتی هم در زمینه حل مشکلات انجام شد که خوشبختانه با مساعدت عبدالمالکی این مشکل فعلا حل شده و قرار است مسائل مالی به زودی پرداخت شود.

وی ادامه داد: با مساعدت ریاست محترم مجموعه ساصد بدون مشکل تمرین می‌کنیم چرا که همواره تعامل خوبی بین ما و مسئولان این مجموعه برقرار بوده است. همچنین آنها احترام ویژه‌ای به علی دایی و باشگاه نفت می‌گذارند. باید یک مبلغ و یک چک تضمینی به این مجموعه از سوی باشگاه نفت داده شود که به زودی این کار انجام خواهد شد.

سرپرست تیم نفت درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر تصریح کرد:‌ما تجربه خوبی از بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان داریم. خوشبختانه برد خوبی مقابل این تیم به دست آوردیم و بازی در آنجا برای ما خوشایند بود اما اتفاقاتی بعد از بازی رخ داد که برای ما این شیرینی را تلخ کرد. متاسفانه محرومیت‌هایی از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته شد که به نظر من بی‌انصافی بود. ما با بازی مقابل سپاهان دو بازی می‌شود که آقای دایی را در اختیار نداریم و نبود او واقعا حس شده است. همچنین بازیکنان تاثیرگذاری هم همراهمان نبودند اما خوشبختانه الان شرایط بهتر شده است. ما فقط محمد قاضی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سعی می‌کنیم امتیاز خوبی از این بازی بگیریم. به خصوص اینکه کیفیت زمین بسیار خوب است و این موضوع نوید بازی خوبی را می‌دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت تهران خلیلی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری