اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۰۴

تصور بختیار از 500 میلیون، 500 تا یک ریالی است؟

رفت و آمدهای حاشیه‌ساز به باشگاه و یادآوری بازی‌های ضعیفی که بختیار در ترکیب آبی‌ها انجام داده به اندازه مصاحبه اخیرش آزاردهنده نیست.
۰۳:۰۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رفت و آمدهای حاشیه‌ساز به باشگاه و یادآوری بازی‌های ضعیفی که بختیار در ترکیب آبی‌ها انجام داده به اندازه مصاحبه اخیرش آزاردهنده نیست. بازیکن استقلال که با قراردادی چشمگیر به استقلال آمده اخیرا در مصاحبه ای گفته است: « 500 میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شد.» فراموشکاری تا کجا؟ بختیار رحمانی تصور می‌کند درباره 500 تا یک ریالی حرف می‌زند. بازیکنی که انگار دیگر به یاد نمی‌آورد در همین شهر شلوغ و پرزرق و برق تهران هستند افرادی که ماهانه حتی یک میلیون تومان هم درآمد ندارند و با این اوصاف مشغول گذران زندگی هستند و ساعات بسیاری از زمان خود را به سختی می‌گذرانند. حال اگر بختیار برای استقلال کاری کرده بود و خنده بر لب‌های تماشاگرانش می‌کاشت می‌شد دریافتی‌اش را توجیه کرد اما هر چه کارنامه این بازیکن را زیر و رو می‌کنیم به نقطه روشنی نمی‌رسیم.
شاید اگر آن روز که رسانه‌ها پی در پی در نقد فوتبالیست‌های متخلف صفحات خود را سیاه می‌کردند، مسوولان برخوردی قاطعانه‌تر داشتند و با آنها به مانند شهروندهای عادی رفتار می‌شد اکنون دیگر چنین ادبیاتی از زبان بختیار رحمانی بیرون نمی‌آمد. به هرحال خود کرده را تدبیر نیست. وقتی با بختیار و امثالهم مماشات می‌شود باید هم انتظار شنیدن چنین بیانات عجیبی را از آنها داشته باشیم. باید هم منتظر باشیم که این قبیل بازیکنان برای کارهای نکرده شان، مزدی که گرفته‌اند را اینگونه خوار و خفیف کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین