اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۰۳

تلاش منصوریان برای حفظ بختیار را باور کنیم؟

نام بختیار رحمانی در فهرست آسیایی استقلال وجود دارد و این بدان معنا است که باشگاه استقلال هنوز تصمیم قطعی خود را برای جدایی این بازیکن نگرفته است.
۰۳:۰۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| نام بختیار رحمانی در فهرست آسیایی استقلال وجود دارد و این بدان معنا است که باشگاه استقلال هنوز تصمیم قطعی خود را برای جدایی این بازیکن نگرفته است. از سویی شنیده می‌شود منصوریان که پیش‌تر گفته می‌شد با جدایی بختیار موافق است حالا به دنبال جلب رضایت این بازیکن برای ماندن در استقلال است.
راست و دروغش گردن راوی اما در این شرایط فقط استقلال ضرر می‌کند چون بازیکن شماره 7 استقلال برای جدایی از استقلال مصر است و حتی با باشگاه فولاد خوزستان هم وارد مذاکره شده و به احتمال خیلی زیاد در صورت جدایی به این تیم ملحق می‌شود.
در این شرایط خیلی بعید است که بختیار برای استقلال بازیکن خوبی باشد. همان بازیکنی که پیش از آمدنش به حدی سروصدا به پا کرد که همه تصور می‌کردند جانشین خلفی است برای شماره 7‌های تاریخ باشگاه استقلال اما بختیار نه تنها جانشین خوبی برای بازیکنان سابق استقلال نبود بلکه با بازی‌های ملال‌آور و بسیار ضعیف تا جایی پیش رفت که منصوریان در برخی بازی‌ها او را از ترکیب اصلی بیرون می‌گذاشت و حتی به فهرست 18نفره هم راه نمی‌داد.
در روزهای اخیر قطعا وضعیت بختیار رحمانی مشخص می‌شود اما عمیقا برای استقلال آرزو می‌کنیم بازیکنانی در اختیار داشته باشد که دلشان با تیم باشد نه بازیکنی که خود برای گرفتن رضایتنامه پاشنه در باشگاه را از جا در می‌آورد و مدام در باشگاه حاضر می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین