اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۸۷
کاپیتان اسبق راه‌آهن گفت: نتایج من در آلومینیوم اراک در تاریخ باشگاه بی‌نظیر بود و غلبه بر پیکان و بازی فوق‌العاده مقابل سپاهان در جام حذفی بیانگر این موضع است.
۰۲:۰۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از تساوی آلومینیوم اراک مقابل استقلال اهواز شایعه های مبنی بر قطع همکاری داود مهابادی با نماینده فوتبال اراک در لیگ دسته اول مطرح شد تا اینکه صبح روز یک شنبه سایت باشگاه آلومینیوم با انتشار مطلبی از قطع همکاری با مربی با کارنامه خبر داد.

داود مهابادی که سابقه نشست روی نیمکت فجر سپاسی و راه آهن در لیگ برتر و صعود با گهر درود به لیگ برتر و حتی حضور با مس‌سرچشمه در پلی آف را در کارنامه دارد در گفت‌و گویی در مورد قطع همکاری با آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم قبل از زمان حضور من هیچگاه نتایجی به این خوبی نگرفته و با نگاهی به کارنامه این تیم متوجه می‌شوید یا در پی بقا بودند یا در تکاپوی صعود به لیگ دسته اول از لیگ دو.

مدافع سابق استقلال افزود:  سال گذشته تیمی را تحویل گرفتم که در آستانه حضور در جمع فانوس به دست ها بود اما در انتهای فصل بدون دغدغه در لیگ ماندیم.با آغاز نیم فصل دوم یکسری حواشی روی سکوها که کاملا خط‌دار و جانب‌دارانه بود شکل گرفت و در نهایت در حالی که ما تنها در روزی که 6 بازیکن اصلی را نداشتیم مقابل استقلال اهوازمساوی شدیم تا با خواست باشگاه و توافق طرفین و در حالی که شرایط برای ادامه همکاری مساعد نبود با این تیم قطع همکاری کنم.

مربی اسبق راه آهن در مورد اینکه آیا پیشنهادی دارید گفت: بله چند تیم در نیم فصل با من بطور قانونی وارد مذاکره شدند و در حال حاضر پیشنهاداتی دارم اما به خاطره بازیکنان و مردم اراک ترجیح دادم در آلومینیوم بمانم. رزومه مربیگری من مشخص است و هر جا بوده ام در انتها یا مدعی صعود بودیم یا اینکه در جمع تیم ‌های بالای جدول قرار گرفتیم.همین امسال در جام حذفی پیکان را با تمام نفراتش در تهران حذف کردیم و سپاهان در اراک به سختی و در وقت‌های اضافه با تیم پرمهره خود توانست از سد ما بگذرد و راهی مرحله بعد شد که این نتایج در تاریخ باشگاه آلومینیوم بی نظیر است.

مهابادی ادامه داد: امسال در مدیریت هزینه باشگاه کمک فراوانی کردم و بر خلاف سال گذشته با پولی که بابت جذب یک بازیکن داده بودند 3 بازیکن جوان و آینده‌دار و کار آمد به تیم اضافه کردم اما متاسفانه صداقت در فوتبال جایی ندارد. 

وی در پایان گفت: چند سایت غیر موجه که فقط برای افراد خاصی مطلب می‌نویسند و معلوم الحال هستند در این چند روز مطالبی نوشتند که خلاف واقع بود و در پی شکایت و پیگیری قانونی این اکاذیب هستم و شک نکنید این موضوع را از طریق وکیل قانونی تا انتها دنبال خواهم کرد.

 

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: آلومینیوم اراک
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری