اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۸۳۹
سروش رفیعی که در اولین حضور خود توانست ارتباط نزدیکی با هواداران پرسپولیس برقرار کند، در پایان بازی با سایپا قصد داشت تا جشن پیروزی را در کنار هواداران بگیرد اما این تصمیم او با توجه به شرایط ورزشگاه به دلیل ممانعت نیروی انتظامی به سرانجام نرسید.
۰۱:۳۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سروش رفیعی که در اولین حضور خود توانست ارتباط نزدیکی با هواداران پرسپولیس برقرار کند، در پایان بازی با سایپا قصد داشت تا جشن پیروزی را در کنار هواداران بگیرد اما این تصمیم او با توجه به شرایط ورزشگاه به دلیل ممانعت نیروی انتظامی به سرانجام نرسید.
 سروش که در بازی اول با پیراهن شماره 7 پرسپولیس گام بزرگی برای فتح قلب هواداران برداشته بود، نتوانست با هواداران سلفی بگیرد و نیروی یگان ویژه مستقر در ورزشگاه مانع از این مساله شد. البته سروش با عصبانیت و در کمال تعجب می‌پرسید این کارش چه ایرادی دارد اما داود کاشانی تدارکاتچی پرسپولیس او را از جرو بحث با ماموران بر حذر داشت و سرانجام سلفی مورد نظر رفیعی ثبت شد.
جالب اینکه سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفته: «این مساله در مجموع اشکالی ندارد. تنها در صورتی باید با بازیکن برخورد شود که قصد بر هم زدن جو ورزشگاه را داشته باشد.»
 
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری