اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۵۷۷
سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز گفت: «دیروز می توانستیم برنده بازی باشیم اما تساوی نتیجه عادلانه ای بود.»
۱۳:۳۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن آذرنیا در رابطه با تساوی روز گذشته گسترش فولاد مقابل پیکان اظهار داشت: «ما می توانستیم برنده بازی باشیم چون گل اول را هم به ثمر رساندیم اما در ادامه یک گل دریافت کردیم. نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار ما بود و نیمه دوم آنها بهتر بازی کردند. نتیجه مساوی شاید عادلانه بود و برای ما هم بعد از 2 هفته تعطیلی و عدم برگزاری بازی تدارکاتی نتیجه بدی نبود.»

 

وی افزود: «ما چهارشنبه هفته آینده باید در دربی تبریز به مصاف ماشین سازی برویم اما فراز کمالوند به دلیل حضور در کلاس های مربیگری در تهران ماند. با این حال تمرینات و برنامه های تیم با هماهنگی سرمربی انجام می شود و از این نظر مشکلی نیست.»

 

سرپرست تیم گسترش فولاد تصریح کرد: «نمی دانم که چند بازیکن ما 3 اخطاره شده اند اما فکر می کنم که برای بازی پیش رو محروم داشته باشیم. باید دقیقا بررسی کنم و سپس در این باره نظر بدهم.»

 

آذرنیا در پایان در واکنش به شایعه معاوضه بختیار رحمانی و داریوش شجاعیان گفت: «اصلا هیچ صحبتی در این باره نشده و نامه ای هم به باشگاه نیامده است. دیروز هم دیدید که داریوش شجاعیان برای ما بازی کرد و این مسائل گمانه زنی است. در واقع نه شجاعیان فروشی است و نه ما بختیار رحمانی را می خواهیم چون بازیکنان مدنظر کمالوند تقریبا جذب شده اند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری