اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۲۷۹
سرنوشت هافبک ملی‌پوش کشورمان با باشگاه العربی قطر امروز مشخص خواهد شد.
۱۱:۳۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روزنامه الرایه قطر، مدیر برنامه اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی العربی قطر که نامش در لیست اصلی بازیکنان این فصل العربی ثبت نشده است امروز(چهارشنبه) به دوحه می‌آید تا سرنوشت موکلش را با العربی مشخص کند.

مدیر برنامه دژاگه امروز با صلاح الملا ، سرپرست باشگاه العربی جلسه‌ای برگزار می‌کند تا سرنوشت اشکان را با العربی مشخص کند یعنی یا نام او را در لیست بازیکنان اصلی العربی ثبت می‌کند و اگر نشد به باشگاه دیگری می‌رود البته دژاگه هنوز در ضمن قرارداد باشگاه العربی است.

باشگاه العربی می‌خواهد دژاگه را به جای مصطفی سال، سنگالی برگرداند ولی تا این لحظه لیست لژیونرهایش پر است و در صورت خالی بودن لیست هم، العربی به خاطر تحریم خرید بازیکن جدید از سوی فدراسیون قطر نمی‌تواند هیچ بازیکنی را به لیست اصلی خود در این فصل اضافه کند.

این درحالی است که صلاح الملا، سرپرست باشگاه العربی وضعیت دژاگه را متفاوت می‌داند و معتقد است که با وجود اینکه او در ضمن قرارداد باشگاه العربی است می‌تواند جای مصطفی سال سنگالی به لیست اصلی تیم اضافه شود.

اکنون باید منتظر ماند که نتیجه این جلسه سرنوشت ساز برای دژاگه چه خواهد شد و هافبک ملی‌پوش کشورمان به العربی برمی‌گردد یا به تیم دیگری می‌رود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: العربی دژاگه
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین