اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۲۱۸
تنیس‌باز شماره یک جهان از امکان فعالیت خود در مربیگری فوتبال پس از کنارگیری از دنیای حرفه‌ای تنیس سخن گفت.
۰۱:۲۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  اندی ماری تنیسور شمار یک جهان اعتقاد دارد پس از بازنشستگی از دنیای تنیس می تواند در دنیای فوتبال به مربیگری بپردازد.

وی گفت: بی شک بعد از کناره‌گیری از تنیس دوست دارم در دنیای ورزش همچنان کار کنم و مربیگری فوتبال یکی از علایقی است که من به آن خواهم پرداخت.

ماری درباره دنبال کردن اتفاقات دنیای فوتبال گفت: اگر در تنیس باقی بمانم تنیسورهای بزرگی پرورش خواهم داد اما با علاقه و اشتیاق بالایی رقابت‌ها فوتبال را دنبال می‌کنم و همین موضوع به من الهام می‌کند که می‌توانم در فوتبال هم موفق باشم.البته اینروزها بعد تنیس بیشتر زمان من صرف تماشای فوتبال می‌شود. 
 
ماری 29 ساله که پس از بازنشستگی قصد دارد مدتی را صرف خانواده و به خصوص فرزندانش کند در مورد دریافت عنوان شوالیه یا برترین تنیسور بریتانیا گفت: در این‌باره مقداری تردید داشتم.در حاضر گذراندن اردو در کمپ میامی بودم که این پیشنهاد به من داده شد و من این موضوع را با اطرافیان نزدیکم در میان گذاشتم. پیشنهاد بزرگ و غرور انگیزی بود که آینده‌ام را تحت شعاع قرار داد.کم سن و سال هستم و آمادگی رقابت در تورنمنت‌های بسیاری را دارم.

ماری که به دلیل دریافت مدال طلای المپیک ریو از جانب الیزابت بریتانیا عنوان "Sir" را دریافت کرد تنیس ویمبلدون را هم دست پر به پایان رسانده بود و با پشت سر گذاشتن نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان شده بود.

ماری جوان‌ترین فردی است که عنوان شوالیه را کسب کرده است.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اندی ماری تنیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری