اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۰۲۰

نیم فصل دوم متعلق به ماست / به شکست پرسپولیس می اندیشیم

مهاجم تیم سایپا گفت: «کسب امتیاز برابر پرسپولیس به ما کمک می کند که از لحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار بگیریم و هر چه سریع‌تر خود را از رده‌های پایینی جدول جدا کنیم.»
۱۱:۵۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامرضا رضایی در خصوص تساوی سایپا در خانه ماشین‌سازی اظهار داشت: «حقیقتا نمی‌دانم چه بگویم که بی انصافی نکرده باشم. ما در روزی که روی زمین یخ‌زده باشگاه تراکتورسازی رفته بودیم تا 3 امتیاز را از ماشین‌سازی بگیریم متاسفانه به یک امتیاز بسنده کردیم. آن هم در شرایطی که در هر دونیمه تیم برتر میدان بودیم و توانستیم موقعیت‌های گلزنی بیشماری را خلق کنیم.»

 

او افزود: «دیروز بازی را بهتر شروع کردیم اما روی 2 غافلگیری 2 گل خوردیم و تلاش‌های‌مان به نتیجه نرسید. در نیمه دوم بازی بهتری را انجام دادیم و نهایتا به تساوی رسیدیم. می‌توانستیم برنده شویم اما در زدن ضربات آخر خیلی عجله داشتیم و و برای همین به آنچه استحقاقش را داشتیم، نرسیدیم. امیدوارم طلسم پیروزی‌های ما شکساه شود و بتوانیم حالا که شرایط تیم خیلی بهتر از اوایل فصل شده به 3 امتیازهای دیدارهای بعدی برسیم و از پایین جدول فاصله بگیریم.»

 

مهاجم تیم سایپا درباره عدم دقت بازیکنان تیمش که باعث شده این فصل امتیازات زیادی از دست نارنجی‌پوشان هدر برود، بیان داشت: «ما روی این موضوع زیاد کار کردیم و به مرور زمان این مسئله رفع می‌شود. حتی بعد از بازی دیروز به عیزاده که موقعیت بسیار خوبی را از دست داد هم گفتم که با کمی دقت بشتر می‌تواند به تیم کمک کند. بازیکنان جوان ما دوست دارند که تیم را از شرایط نه چندان خوبی که در آن قرار گرفته خارج کنند و برای همین هم در زدن ضربات آخر عجله می‌کنند. هر چند مطمئن هستم که ما در بازی‌های بعدی خیلی بهتر به گل‌‌ می‌رسیم.»

 

رضایی درباره دیدار بعدی سایپا با پرسپولیس و دیدار او با تیم سابق خود بیان کرد: «مطمئنا یکی از بازی‌های سخت ماست. پرسپولیس شرایط ایده‌آلی دارد و روزهای خوبی را سپری می کند. بازیکنان ما باید حداکثر تلاش خود را بکنند تا در این بازی به نتیجه خوبی برسند. کسب امتیاز برابر پرسپولیس به ما کمک می‌کند که از لحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار بگیریم و هر چه سریع‌تر خود را از رده‌های پایینی جدول جدا کنیم. بنابراین به شکست پرسپولیس می‌اندیشیم.»

 

مهاجم تیم سایپا در مورد اینکه به نظرش این تیم در پایان فصل می‌تواند در نیمه بالایی جدول قرار بگیرد یا نه، عنوان کرد: «ما در این فصل تغییرات گسترده‌ای داشتیم و خیلی از بازیکنان نتوانستند شرایط خوب خودشان را پیدا کنند و با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شوند. خود باشگاه سایپا و حسین فرکی سرمربی تیم امیدوار به این بود که این تغییرات به سود تیم باشد اما متاسفانه این تغییرات جواب نداد. با این حال با گذشت نیم‌فصل و با توجه به بازی خوبی که دیروز برابر ماشین‌سازی داشتیم، این امیدواری حاصل شده در که در ادامه فصل بتوانیم روند رو به‌رشدی را طی کنیم. بنابراین سعی خواهیم کرد تا بازی به بازی بهتر شویم و پله پله در جدول بالا بیاییم تا در پایان فصل رتبه‌ای بسیار بهتر از پایان نیم‌فصل اول را کسب کنیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین